Gå til innhold

Stranglehold demo ute


My2Cents

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ANG. PC versjonen av spillet:

 

Stranglehold to Require Dual-Core CPUs?

 

The Midway Forums have what are being called the minimum system requirements for Stranglehold, the upcoming game follow-up to John Woo's Hard Boiled (thanks BeyondUnreal). The specs have raised some questions, inspiring a follow-up confirming these are the minimum, rather than the recommended specs for the game. We still suspect, however, that there will be a more news on this topic, as there are several questions the confusing specs inspire, which include high, but plausible RAM requirements, oddly mismatched video cards, and the most unusual requirement of a dual-core processor. Here are the specifications as listed:

Windows XP SP2 / VISTA (Games for Windows compliant)

Dual Core Processor

2 Gigs of Ram

Nvidia 7800 or higher / ATI x1300 or higher

Disk space: 15 gigs

 

 

Info hentet fra www.bluesnews.com

Lenke til kommentar

Helt greit egentlig. Den skliinga over diverse hindre ble litt irriterende i lengden. Da du overhodet ikke prøvde på det, men alikevel akte avgårde over et bord eller noe. Fikk litt True Crime feeling over spillet egentlig. Diving i slowmotion. Tror nok ikke dette blir et kjøp, kommer altfor mange andre tittler utover høsten som jeg kunne tenkt meg.

Lenke til kommentar

Dette var søppel!

 

Elendig grafikk, dårlig lyd...

Etter å ha spilt igjennom hele demoen må jeg si at jeg har kasta bort 15 minutter på dritt.

Det eneste som var litt gøy var precision aiming, men det ble kjedelig etter tre-fire skudd.

 

Nei, dette var skuffende. Jeg som hadde håpet at herr Woo skulle gi meg noen gode øyeblikk, men i stedet stjal han 15 minutter.

Lenke til kommentar

Kloner og fikser på hva jeg skrev i Marketplace-tråden:

 

Til tross for lave foventninger, er jeg litt skuffet. Var veldig rotete og uoversiktelig. Siktet man opp på fiender på terasser og lignende, hadde man null oversikt over hvor man løp. Løper man kanskje borti en kant eller lignende, går man ufrivillig inn i slow-motion-modus (ja, man kan slå av dette), og blir kastet på andre siden av benken\bordet\hva det enn er. Skjønner absolutt ikke poenget i å gi d-paden så mange funksjoner. Disse burde plasseres på fjes-knappene (face-buttons... :p), som foreløpig ikke gjorde så mye. Man kunne skifte våpen og kaste en granat, så da har vi to knapper igjen? Dessuten virket alle områdene veldig like, bare med nye fiender (som var klin like de man drepte for nitten sekunder siden). Jeg synes faktisk Max Payne-spillene (som Stranglehold nærmest er en kopi av) er bedre, med sine romsligere områder, som gir deg mer strategiske alternativer. Stranglehold kaster deg liksom rett inn i kaoset.

Plukker det kanskje opp om jeg finner det temmelig billig.

 

Edit: Jeg tror spillet kunne vært mye morsommere om hvert område var åpnere. Samt at hver fiende tålte mer, og var mer mobile. Virker mye morsommere å være i kamp med en liten gruppe fiender som tåler mer, og er mer dynamiske med omgivelsene sine. Kanskje fiender som kastet ting og saker mot deg, som du måtte hoppe unna\skyte istykker. Dette hadde nok variert gameplayet litt. Fremfor å bare løpe i ring og skyte som en villmann, kunne man hatt fiender som man måtte skyte, i tillegg til noen som ikke skjøt på deg, men heller kastet projektiler. Slik at man hadde to forskjellige ting å konsentrere seg om samtidig. Det virker mye mer fristende enn slik det er nå, hvor nye fiender dukker opp over alt rundt deg, sansynligvis bak deg...

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar

Nei dette var ikke noe bra synes jeg, greit men ikke bra og vil nok aldri bli kjøpt av meg ettersom hele greia minte meg også for mye om det første True Crime-spillet. Hele gameplayet var helt likt synes jeg, med noen forandringer som forresten var en tøff en hvertfall(les: Precision aim).

 

Ville gitt dette spillet en 3 av 6, synes det virka for uorginalt på grunn av True Crime.

Lenke til kommentar
Nei dette var ikke noe bra synes jeg, greit men ikke bra og vil nok aldri bli kjøpt av meg ettersom hele greia minte meg også for mye om det første True Crime-spillet. Hele gameplayet var helt likt synes jeg, med noen forandringer som forresten var en tøff en hvertfall(les: Precision aim).

 

Ville gitt dette spillet en 3 av 6, synes det virka for uorginalt på grunn av True Crime.

9236216[/snapback]

 

Er det ikke Orginalt viss det er et spill ute som minner deg om det a :p

Lenke til kommentar
DET var demoen sin det..noe annet enn pisset vi fikk servert fra ninjatheory i form av heavenly sword..

 

presision aim var mega heftig, og skyte ned stilas, lysende skilt ++ var rimelig niice..skal selfølgelig kjøpes på release..

 

det som imponerte meg mest av alt var den stabile frameraten..:)

9235859[/snapback]

 

Der støtter jeg deg 100% , er enige alt du sa der om demoen :thumbup:

Lenke til kommentar

spilte gjennom for 6 gangen nå nettopp :D like grisefett hver gang. dette skal kjøpes på release-dagen. skyte en kar i ankelen med precision-aim så han faller ned og sprenger en tv/ødelegger et bord/frukt flyr er like gøy hver gang. den første stand-off'en er også like kul hver gang. sprenge tønnene så de blir mest mulig skada, flyr inn i pillarer så betongbitene flyr osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...