Proxer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Heisann. jeg har 2x512mb Ram brikker. Jeg Kjøpte akkurat 1024mb til av samme type brikke. Jeg får den i posten setter den i Sporet sitt, Men vil pcen starte når jeg har 3 brikker i ? NEI. Noen Som har en anelse på hva dette kan være ? Takk for alle svar. Mvh Proxer Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Prøv å skru av dual channel i BIOS og prøv etter det eller ccmos før du setter i ram brikken .... Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Prøv å skru av dual channel i BIOS og prøv etter det eller ccmos før du setter i ram brikken .... 9233743[/snapback] Hvilken knapp var det jeg skulle trykke på nå igjen for og komme inn i Bios ? og hva var det jeg skulle gjøre med ccmos sa du ? :S Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Alt står forklart i manualen til HK .... Ellers er det vanligvis delete ...... Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Alt står forklart i manualen til HK .... Ellers er det vanligvis delete ...... 9233767[/snapback] Min manual står på japsisk men ok skal prøve Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg må inrømme at jeg har skrevet feil når jeg skreiv dette inlegget. Pcen Vil starte men jeg får ikke skjerm bilde sånn var det.. beklager dette. Noen som nå vet hva problemet er ? Jeg fant foresten ikke Dual channel i Bios :S Takk for alle svar. Mvh proxer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå