220Volt Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Cpu Voltage damper, er en funksjon som kompenserer for Load dropp på cpu volt! har ikke så mye å si på lavere klokk, men er helt nødvendig, dersom man skal overklokke mye! Noen Asus kort, kan ha vdropp load på så mye som 0,1 volt Og da må man selv øke alt for mye på vcore, for å stabilisere maskina... Men med voltage damperen, kompenseres det for droppen, slik at den blir mere stabil. og lettere å overklokke med vettue belastinger... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Håper jeg har det på mitt Blitz kort da.. Jah, jeg må jo ha det... Eller? Lenke til kommentar
220Volt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Håper jeg har det på mitt Blitz kort da..Jah, jeg må jo ha det... Eller? 9311239[/snapback] Jau, du har det på Blitz kortet ditt. finner det i Bios, under overclockings sesjonen... Men må selv enable den... ÅÅÅÅHHH, de blitz kortene er fete... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Okay! Stilig... Blitz er fett ja.. ASUS sine prestisje kort! Lenke til kommentar
220Volt Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Okay! Stilig... Blitz er fett ja.. ASUS sine prestisje kort! 9313159[/snapback] Håper alt ordner seg. du får poste noen resultater etterhvert, og kanskje noen bilder, så jeg får se et av Blitz kortene i aksjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå