Gå til innhold

µTorrent, inneholder adware/spyware?


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Jeg har Elite Antikeylogger 3.0 og fikk denne beskjeden (se screenshot) når jeg startet µTorrent. Sikkert ikke noe farlig, men hvorfor er denne adwaren/spywaren med µTorrent når brukeren ikke får noe beskjed om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ingen ad-ware/spy-ware. uTorrent er fri for det, men programmet bruker noen funksjoner som kan anses som det.

 

Windows bruker også samme prosess, når skjermspareren kommer opp, deaktiveres det jo ved at man rører på musa eller trykker en tast, og da brukes jo prosessen 'Mouse activity monitoring'.

 

Ingen anti-virus eller spyware-program finner noe feil hos meg, og jeg heller har ikke lagt merke til noe. Og jeg har brukt uTorrent så lenge jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Nå er Utorrent 1.7+ blitt banned fra mange fy fy sider pga misstanken om skittent spill etter nye eiere tok over. Så bruk 1.6.

9235021[/snapback]

 

 

Gjelder meg bekjent kun 1.7.0 versjonen da denne ikke rapporterer korrekt informasjon til trackeren. Nyere versjoner enn dette, samt ver. 1.6.1 er fullt brukendes på de fleste sider.

Lenke til kommentar
Nå er Utorrent 1.7+ blitt banned fra mange fy fy sider pga misstanken om skittent spill etter nye eiere tok over. Så bruk 1.6.

9235021[/snapback]

 

 

Gjelder meg bekjent kun 1.7.0 versjonen da denne ikke rapporterer korrekt informasjon til trackeren. Nyere versjoner enn dette, samt ver. 1.6.1 er fullt brukendes på de fleste sider.

9236973[/snapback]

 

Forbanna drit, sånn var det med BitLord også, jeg begynte å like det, helt inntil den begynte å bli sperret ute. Nå er det uTorrent sin tur.. Noen andre gode torrentprogrammer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...