Gå til innhold

Tema: Hvordan spore juksere i sof2???

Anbefalte innlegg

SOF2MP

Noe som irriterer meg så grenseløst er juksere på multiplayern til sof2!!!!!

Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som har opplevd å bli knust av folk som jukser..

Mitt spørsmål er da:

Er det mulig å spore opp folk som jukser?? ( bortsett fra å se at de treffer rett i hodet med hvert skudd!!)

Har hørt rykter om at det er kommet en ny patch hvor det ikke er mulig å jukse... er disse ryktene sanne?? Og hvis de er, Hvor kan jeg finne denne patchen?? Jeg har allerede patch1.01 ( eller noe sånt), men hær jukses det fortsatt..

Håper på svar på mitt problem, eller ganske enkelt svar fra folk som deler min frustrasjon..

Gi jukserne en real verbal omgang!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg er sikker på at det er juks!! Jeg var spectator en gang å da så jeg en som skjøt med "sniper".. han skjøt i området rundt bena, men personen døde av ett skudd..

Og alle vet jo at det er juksere dær ute.. jeg ønsker bare å bli kvitt dem!

Lenke til kommentar

tror det aldri kommer til å bli slutt på juksingen, desverre... :cry:

For med engang noen lager at anti-cheat program, komme det nye cheat programmer... (Kan kanskje sammenlignes med virus og brennesperrer?)

"Nerdene" (no offence, hvis noen føler seg truffet :p) ligger alltid ett hakk foran... sånn er det bare

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som jeg har skrevet annetsteds her, så er problemet med juksing i sof2 fraværende så lenge du holder deg til reine servere som kjører punkbuster.

Det vil alltid være whining om juksing osv, men dette skyldes både skillforskjeller og det faktum at forskjellige prediction-variabler er på som default. Dette medfører at det du ser på skjermen ikke nødvendigvis er det som virkelig skjer på serveren. Disable prediction og bruk kun rene servere.

SOF2 Europe-serverne, f.eks: http://sof2.orb.nu/index.php

Demon*ram

#Demon @ quakenet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...