olemedkrutt Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Lyden funker altsa ikke, etter reinstallasjon av xp, det er ingen mikserenhet. Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [b-0] Dette lydkortet har jeg, og jeg har sokt pa google etter riktige drivere, har lastet ned og installert 4 forskjellige drivere som ikke har funket. Kan noen linke meg riktige lyddrivere? Endret 8. august 2007 av olemedkrutt Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 iflg nettstedet: http://www.softwaretipsandtricks.com/forum...sed-driver.html så skal du installere chipset driverene først, også realtek lyd driverene. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Pcn lager sanne bip bip lyder, kan det vaere problemet? Hvordan tar jeg vekk bip bip lydene? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Pcn lager sanne bip bip lyder, kan det vaere problemet? Hvordan tar jeg vekk bip bip lydene? Det høres ut som lyder fra systemhøytaleren. Ikke farlig, men hvis de plager deg er det bare å plugge systemhøytaleren ut. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Pcn lager sanne bip bip lyder, kan det vaere problemet? Hvordan tar jeg vekk bip bip lydene? 9233550[/snapback] Er det ved oppstart? I tilfelle, er det feilmelding fra POSt (søk på post error codes for å se hva de betyr). Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg tok en ny everest scan, og etter reinstallasjon av xp manglet denne i everest rapporten: Multimedia: Lydkort Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [b-0] Så xp har ikke funnet det innebugde lydkortet i hovedkortet, hvordan går det an, og hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg fikk lyd. Jeg gikk inn i bios, der sto "onbord sound" på auto. Jeg satte den på enabled, og ved restart poppet det opp ny hardware found, lydkortet altså. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 skal du finne drivere du ikke aner hvor du finner så er http://www.driveragent.com din venn. Bruker denne i jobb daglig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå