Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Trenger ikkje å leite etter framerops dersom man alltid har vert var mot dette, man ser det med ein gang. Men folk er forskjellige, og folk må ha sine meininger. De som ikkje legger merke til slikt så lett, de misunner eg faktisk. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) k. det var ihvertfall ikke det på ps3 kanskje noen få ganger 9236243[/snapback] Fra Gamespot: "Those frame-rate problems hit the PlayStation 3 version of the game significantly harder than the Xbox 360." 9236435[/snapback] jeg legger ihvertfall ikke merke til det. Endret 8. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Trenger ikkje å leite etter framerops dersom man alltid har vert var mot dette, man ser det med ein gang. Men folk er forskjellige, og folk må ha sine meininger. De som ikkje legger merke til slikt så lett, de misunner eg faktisk. 9236695[/snapback] Jeg legger merke til FPS drops her og der, men ikke så mye som enkelte skal ha det til Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Spilte gjennom nå, var faktisk såpass bra at jeg vurderer innkjøp, og det etter at jeg har spilt gjennom PC-utgaven 2 ganger. Merket ingenting til framedrop, det eneste var at lyden hakket litt i starten, dette skjedde dog kun første gangen jeg spilte gjennom demoen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Spillte demoen i 3 minutter eller no, og ga meg fordi frame drops. Var jo helt elendig. Men kan det ha noe med å bruke hd tver?... Når man bruker vanlig sd så "lagger" det sikkert mye mindre. Hos meg var det ihvertfall så mye at jeg ga opp ;-) Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Spilte gjennom nå, var faktisk såpass bra at jeg vurderer innkjøp, og det etter at jeg har spilt gjennom PC-utgaven 2 ganger. Merket ingenting til framedrop, det eneste var at lyden hakket litt i starten, dette skjedde dog kun første gangen jeg spilte gjennom demoen. 9243729[/snapback] Vi må sitte med en annen versjon av demoen. Jeg legger ikke noe særlig til FPS drops heller, ikke så mye at det er ille å spille Endret 10. august 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja, skulle neste tro vi hadde en annen versjon. Jeg bruker HDTV som kjører i 1080i samt at jeg har siste firmware på PS3-en min. Her kjører spillet som hakkamøkk, spilt gjennom demoen 5-6 ganger nå, fortsatt ikke merket noen ytelseproblemer. Forøvrig syns jeg det var et veldig godt spill, og har av den grunn bestilt det Gir demoen 7/10, trekk for lengde og våpenutvalg. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er ikke det at FPS'en er så lav at det ikke går an å spille. Men FPS drops eksisterer og for noen av oss er det nok til å ikke gidde å spille.. Selvfølgelig har dere også FPS-drops men dere ser det sikkert bare ikke av en eller annen merkelig grunn .. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Alt runder ned til personlig prefferanse. Alle sitter med samme demo, med de same FPS droppene. Endret 10. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Høres fortsatt merkelig ut spør du meg, da jeg er enormt kresen på slikt, og er 99,9% sikker på at jeg ville merket det om det var så ille som enkelte skal ha det til. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Høres fortsatt merkelig ut spør du meg, da jeg er enormt kresen på slikt, og er 99,9% sikker på at jeg ville merket det om det var så ille som enkelte skal ha det til. 9253012[/snapback] Det er ikke "såå ille" , har opplevd mye verre. Men du kan ikke nekte på at FPS'en ikke er optimal? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sjekket demoen istad, jeg ble faktisk ganske imponert. Er release 21. august hos VGP, så tenkte jeg skulle preordre =] Det var tendenser til lav FPS, men håper de har fikset dette in tha real version Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå