Gå til innhold

Minitest av GRAW 2 demo til PS3

My2Cents

Anbefalte innlegg

Trenger ikkje å leite etter framerops dersom man alltid har vert var mot dette, man ser det med ein gang. Men folk er forskjellige, og folk må ha sine meininger.

De som ikkje legger merke til slikt så lett, de misunner eg faktisk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
k. det var ihvertfall ikke det på ps3 :p:) kanskje noen få ganger

9236243[/snapback]

Fra Gamespot:

"Those frame-rate problems hit the PlayStation 3 version of the game significantly harder than the Xbox 360."

:tease:

9236435[/snapback]

jeg legger ihvertfall ikke merke til det. :p

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
Trenger ikkje å leite etter framerops dersom man alltid har vert var mot dette, man ser det med ein gang. Men folk er forskjellige, og folk må ha sine meininger.

De som ikkje legger merke til slikt så lett, de misunner eg faktisk. :)

9236695[/snapback]

Jeg legger merke til FPS drops her og der, men ikke så mye som enkelte skal ha det til

Lenke til kommentar

Spilte gjennom nå, var faktisk såpass bra at jeg vurderer innkjøp, og det etter at jeg har spilt gjennom PC-utgaven 2 ganger. Merket ingenting til framedrop, det eneste var at lyden hakket litt i starten, dette skjedde dog kun første gangen jeg spilte gjennom demoen.

Lenke til kommentar
Spilte gjennom nå, var faktisk såpass bra at jeg vurderer innkjøp, og det etter at jeg har spilt gjennom PC-utgaven 2 ganger.  Merket ingenting til framedrop, det eneste var at lyden hakket litt i starten, dette skjedde dog kun første gangen jeg spilte gjennom demoen.

9243729[/snapback]

Vi må sitte med en annen versjon av demoen. Jeg legger ikke noe særlig til FPS drops heller, ikke så mye at det er ille å spille

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar

Ja, skulle neste tro vi hadde en annen versjon. Jeg bruker HDTV som kjører i 1080i samt at jeg har siste firmware på PS3-en min. Her kjører spillet som hakkamøkk, spilt gjennom demoen 5-6 ganger nå, fortsatt ikke merket noen ytelseproblemer. Forøvrig syns jeg det var et veldig godt spill, og har av den grunn bestilt det :)

Gir demoen 7/10, trekk for lengde og våpenutvalg.

Lenke til kommentar
Høres fortsatt merkelig ut spør du meg, da jeg er enormt kresen på slikt, og er 99,9% sikker på at jeg ville merket det om det var så ille som enkelte skal ha det til.

9253012[/snapback]

Det er ikke "såå ille" , har opplevd mye verre. Men du kan ikke nekte på at FPS'en ikke er optimal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...