Gå til innhold

Minitest av GRAW 2 demo til PS3

My2Cents

Anbefalte innlegg

Minitest av Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 demo til PS3

Jeg hadde ikke høye forventinger til demoen, da jeg hadde lest at denne versjonen skulle være en del dårligere enn Xbox 360 var. Men uansett så lastet jeg den ned og prøvde den.

Jeg har spilt mange timer med Xbox 360 versjonen og var klar for å spille enda en dårlig port til PS3. Men neida, jeg ble veldig overasket over demoen.

Har lest demoen sliter med framerate problemer, men hos meg synes jeg det går veldig flytende. Ikke mye lagging eller FPS drops i det heletatt.

Første jeg la merke til når jeg kom inn i spillet var fargedybden. Sortnivået var langt bedre og der det er lyst var som det skulle være. Virker som PS3 (RSX) bruker litt annerledes fargedybde, ellers så er det HDMI som gjør den jobben bedre hos meg.

Grafikken generelt var som Xbox 360, var ikke noe spesielt jeg la merke til som var dårligere eller bedre.

Flyten er fin og selv om det stopper litt opp her og der, så synes jeg det ikke er så ille som flere påpeker.

Ikke var det noe v-sync problemer heller (Har ennå til gode å finne et spill til PS3 som har v-sync problemer)

Jeg gir demoen 8/10 og vurderer faktisk å kjøpe det til PS3. Jeg fikk aldri fullført Xbox 360 versjonen, så kanskje jeg gir det et nytt forsøk.

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja om man digger online-action er vel nesten dette spillet eit must på PS3 i forhold til 360, da den er pakket med mye ekstra maps etc.

Forøvrig syns eg det var ye hakking i denne demoen, no husker eg ikkje åssen 360-versjonen var så kan ikkje si sikkert hvilken som var best.

Lenke til kommentar
Har lest demoen sliter med framerate problemer, men hos meg synes jeg det går veldig flytende. Ikke mye lagging eller FPS drops i det heletatt.

Jeg ler like mye hver gang jeg ser noen si at "FPS'en ikke er lav" i et spill hvor FPS'en er LAV! .. Testa demoen her om dagen selv og gav meg etter 2 minutter pga. lav FPS ..

Hvis du kan komme og si at FPS'en ikke er lav i GRAW2 demoen så er du heldig og har en super-PS3 i forhold til oss andre. :)

Hvis spillet ikke klarer å holde minst 30-40FPS konstant hele tiden så får heller utviklerne skru ned detaljene eller bare droppe å release spillet mener jeg .. :nei:

Lenke til kommentar

Jeg ler like mye hver gang jeg ser noen si at "FPS'en ikke er lav" i et spill hvor FPS'en er LAV! .. Testa demoen her om dagen selv og gav meg etter 2 minutter pga. lav FPS ..

Hvis du kan komme og si at FPS'en ikke er lav i GRAW2 demoen så er du heldig og har en super-PS3 i forhold til oss andre. :)

Hvis spillet ikke klarer å holde minst 30-40FPS konstant hele tiden så får heller utviklerne skru ned detaljene eller bare droppe å release spillet mener jeg .. :nei:

9234448[/snapback]

Det går fint hos meg. Er ikke noe irriterende lav. Noe spesielle steder den er lav? I starten er den veldig fin, litt lav FPS på den store åpne sletten men ikke så lav at det er ille.

Lenke til kommentar
Noen folk bryr seg ikke så mye om dette kanskje =/ spiller som sagt for og spille det ikke for å lete etter framedrops, oisann der fant jeg skikkelig framedrops.

9236646[/snapback]

man trenger ikke "lete etter" framedrops.. Framedrops ødelegger spillopplevelsen syns jeg ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...