Gå til innhold

Performance/compatibility/reliability patcher ute

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Microsoft har omsider lansert disse patchene som har sirkulert på nettet de par siste dagene, de er visstnok ikke tilgjengelige fra Windowsupdate, men kan lastes direkte ned fra Microsoft sine sider:

http://support.microsoft.com/kb/938979/en-us

http://support.microsoft.com/kb/938194/en-us

Vet ikke hvor stor forskjell disse faktisk gir, men mange har påstått at de skal hjelpe en god del, i så tilfelle - hurra!

[EDIT: Haha, jeg suger og så ikke denne - http://www.hardware.no/nyheter/programvare...ger_klare/41941]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle fikser som kommer er bra. Men jeg synes ærlig talt at MS nå virkelig bør skamme seg. Når skal de lære? Den dagen vi kundene endelig bruker noe annet?

Edit: Har testa disse selv, og de fikser iallefall noe som har irritert meg. Men sånn generell ytelse på systemet merker jeg null forskjell fra. Men beregner tid syndromet er borte iallefall.

Er det ingen i MS som prøvde vista før salg? Bill sa til programmerne at nå er dere ferdige. La oss selge detta nå!

Endret av sesteen
Lenke til kommentar
Alle fikser som kommer er bra. Men jeg synes ærlig talt at MS nå virkelig bør skamme seg. Når skal de lære? Den dagen vi kundene endelig bruker noe annet?

Edit: Har testa disse selv, og de fikser iallefall noe som har irritert meg. Men sånn generell ytelse på systemet merker jeg null forskjell fra. Men beregner tid syndromet er borte iallefall.

Er det ingen i MS som prøvde vista før salg? Bill sa til programmerne at nå er dere ferdige. La oss selge detta nå!

9233963[/snapback]

Ytelsen ligger i filbehandling, ikke ellers. Gjerne les mer hva oppdateringen handler om.

• You experience a long delay when you try to exit the Photos screen saver.

• A memory leak occurs when you use the Windows Energy screen saver.

• If User Account Control is disabled on the computer, you cannot install a network printer successfully. This problem occurs if the network printer is hosted by a Windows XP-based or a Windows Server 2003-based computer.

• When you write data to an AVI file by using the AVIStreamWrite function, the file header of the AVI file is corrupted.

• When you copy or move a large file, the "estimated time remaining" takes a long time to be calculated and displayed.

• After you resume the computer from hibernation, it takes a long time to display the logon screen.

• When you synchronize an offline file to a server, the offline file is corrupted.

• If you edit an image file that uses the RAW image format, data loss occurs in the image file. This problem occurs if the RAW image is from any of the following digital SLR camera models:

• Canon EOS 1D

• Canon EOS 1DS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...