kristoffer99 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Henger en del på i1-nettverket nå og da og de forhandler fram en del gode tilbud til sine brukere. Tilbudene er eksklusive til i1-folka, men det skader vel ingen at oss HW-folka får delta også Hysj hysj Gelaskins.com Lager fete vinylcovere til iPods, bærbare dataer osv. 15% rabatt med voucherkoden "SKINTHEWORLD" Crumpler Butikken i Bogstadveien i Oslo som selger tøffe vesker til bærbare, iPods, mobiler osv. Gir 10% rabatt til i1-brukere hvis du oppgir "CRUMPLERMAC1" når du bestiller. Skal visst funke også i butikken. Jeg fant tilbudene her.. http://mac1.no/taxonomy/term/399 Lenke til kommentar
Reite Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 hysj hysj? Tipper mac1.no tjener penger pr. bestilling, så de har nok lite imot at folk får vite om det! Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Nei, det tror jeg ikke de gjør.. ellers hadde de nok ikke gjort tilbudene eksklusive til i1-brukere og heller annonsert dem over alt? Uansett så er det gode tilbud jeg tenkte jeg skulle dele med dere.. De GelaSkins greiene er utrolig fete. Sjekk Mariovinylen.. Endret 8. august 2007 av kristoffer99 Lenke til kommentar
Reite Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 haha, nå er det nå faktisk sånn at man IKKE trenger å være innlogget for å se disse tilbudene:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå