Gå til innhold

Video: NBA Live 08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker med skrekk og gru NBA Live 06. Anskaffet det kort tid etter at jeg hadde rundet NBA 2K7 på samtlige vanskelighetsgrader.

Kontrasten var som et slag i fjeset! Maken til møkkaspill har jeg sjelden opplevd. Det var kort og godt grusomt. Det føltes som tortur å spille spillet. Jeg ble faktisk NEDBRUTT bare av å se på coveret.

Spillet hadde null franchise modus, du spilte èn sesong og dett var dett.

CPUen byttet bort gode spillere som en villig hore, men kun inntil et visst punkt.

Når man nådde en rating på rundt 85 slo den seg helt vrang. Selv det å bytte bort TO spillere med 84 i rating for èn med 85 kom ikke på tale.

Det spilte for øvrig ingen stor rolle, da få spillere fikk til noe som helst. Ilgauskas var en av de klart beste centerne i verden, av den enkle grunn at han er en av de høyeste.

Pau Gasol, som er en superstjerne, nektet imidlertid å dunke (noe som er rart når man står to meter unna kurven og er 2,10 høy), bommet på selv de enkleste skudd, og var generelt en udugelig kløne.

Det eneste som skilte spillerne fra hverandre var hurtighet (da kunne man score på fast breaks), og høyde (for da kunne man skyte over andre spillere). Ellers var det nesten hipp som happ om man hadde Jerry Stackhouse eller Kobe Bryant på banen.

Heldigvis har man bytteklubben.no. Der var det en stakkars, stakkars jævel som byttet bort et hockeyspill (laget av 2k Games, heldigvis) mot EAs avfall av et spill. Fikk nesten lyst til å legge ved en beklagelse inne i esken, han må jo ha følt seg snytt. Huff!

Nei, jeg skal tenke meg om både 20 og 30 ganger før jeg kjøper et basketspill laget av EA igjen. Synd, for de lagde jo veldig gode basketspill tidligere *mimrer tilbake til NBA Live 2003*

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...