Gullars Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei, Eg lagar eit enkelt system der det skal vera muleg å kjøpa varer i ein bardisk. Prisane kan variera, noko som blir gjort i ein eigen tabell. Kjøparane er å finna i ein konsumenttabell. Konsumtype er øl, brus, cider osv. Konsumlinje har felta ID, Konsument, Konsumenttype, Antall interne, Tidspunkt. Eg vil henta ut antal kjøpte einingar per konsument på følgjande måte: Konsument, Varetype, Antal, Pris, Datointervall Datointervallet må reknast ut ifrå prisendringar i pristabellen. Eg har starta på ei spørjing, men kjem ikkje heilt i mål... SELECT Konsument.Navn, Konsumtyper.Type, Konsumlinje.[Antall interne], Priser.[Pris medlem], Konsumlinje.Tidspunkt FROM Konsument, Konsumtyper, Konsumlinje, Priser WHERE Konsument.ID = Konsumlinje.Konsument AND Konsumlinje.Konsumtype = Konsumtyper.ID AND Priser.Konsumtype = Konsumtyper.ID AND Konsumlinje.Tidspunkt !Her tenkte eg å henta ut alle konsumlinjer som inngår i det aktuelle datointervallet.! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det "fineste" er å bruke keyword BETWEEN... WHERE [dato] BETWEEN '2007-06-01 21:00:00' AND '2007-06-01 22:00:00' Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Takk for tipset Men kva er beste måten å henta ut intervalla frå pristabellen? Eg tenkte noko slikt: Eg skriv inn ein dato, og programmet reknar ut alle aktuelle prisintervall frå den datoen og fram til i dag. Korleis kan eg få spørjinga til å gruppera etter desse prisperiodane? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Men korleis vil du trekkja datoane ut av pristabellen? Det eg er ute etter blir jo då grupperingar av alle datoar med den siste datoen før den aktuelle datoen :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå