Emma22 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har et lite problem som jeg lurer på hvordan jeg skal fikse. Når jeg er på Ikea sine hjemmesider og skal se på bilder av produktene får jeg de opp når alle vises sammen, men når jeg klikker på et produkt for å se nærmere på det så kommer produktsiden opp, men ikke bilde av produktet. Dette skjer kun på den stasjonære pc'n ikke den bærbare. Har vært sånn hele tiden tror jeg. Har windows XP. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Høres ut som et problem med nettleseren din. Bruker du samme nettleser og versjon på begge maskinene? Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Høres ut som et problem med nettleseren din. Bruker du samme nettleser og versjon på begge maskinene? 9232763[/snapback] Ja, det mener jeg. IE 7 på stasjonær og IE 6 på bærbar, men problemet var der før jeg oppgraderte den stasjonære også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hva med å prøve Firefox eller Opera for å se om problemet forsvinner? Wiken.. Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Hva med å prøve Firefox eller Opera for å se om problemet forsvinner? Wiken.. 9233108[/snapback] Hei, nå prøvde jeg med Firefox, og jammen skjedde det ikke det samme der også. Ikke noe bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå