sondrev Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei Skal lage en løsning for et nettmøte for 2 lokasjoner. Det er to avdelinger som skal kommunisere fra hver sin by, og trenger et program til dette. Det er snakk om rundt 5 personer i hver ende. Jeg trenger hjelp med hele løsningen, men er hovedsaklig programvalg jeg trenger hjelp med her. Programmet må ha følgende funksjoner: *Tale (Trenger egentlig ikke mer enn en mic i hver ende) *Video *Deling av skrivebord/program Løsningen skal brukes profesjonelt, og derfor er MSN ikke et alternativ. -Takk Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Microsoft NetMeeting Microsoft NetMeeting download Kan dette være noe? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Microsoft NetMeeting Microsoft NetMeeting download Kan dette være noe? 9232867[/snapback] Virker som et bra alternativ, men ser ut til at katalog tjenesten er nede for alltid siden MS Messenger kom inn i bildet. Er det enda mulig å bruke programmet uten katalog tjenesten/serveren? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tar jeg ikke helt feil, blir NetMeeting byttet ut med et annet program.... men et er godt mulig jeg har lest feil, eller blander. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tar jeg ikke helt feil, blir NetMeeting byttet ut med et annet program.... men et er godt mulig jeg har lest feil, eller blander. 9233358[/snapback] Windows Meeting Space Denne du tenker på? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nettopp, takk for at du kildesjekket meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå