Gå til innhold

Ny laptop.. Trenger hjelp :) max 10 k

Beyma

Anbefalte innlegg

Hei..

Skal ha en ny laptop.. Den skal bare brukes til vanlig arbeid.. Skrive,surfe og litt annet..

Men skal også spille litte granne. Ikke mye, men litt..

Pcn skal max koste 10k, men ønsker noe billigere en det..

Mvh Crimar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt tips.. ta en titt på MacBook fra Apple. Du får en nice maskin som du kan kjøre både Windows, Mac og Linux på. Prisen er ikke så ille og designet er godt nok til å drepe for :)

Hvis ikke du er klar til å switche, ville jeg tatt en titt på de nyeste Dell laptopene (XPS M1330). Testen en av dem på jobb her om dagen og det er hyggelige maskiner, selv om de er i en annen liga enn MacBooken design og kvalitetsmessig.

Jeg ville ikke kjøpt nobrand greier fra multicom eller noen andre. Det er billig, men ikke mye mer.

Endret av kristoffer99
Lenke til kommentar

Du kan jo gjøre som kristoffer foreslår å titte litt på Dell. Har selv bestilt M1330, men du må være forberedt på å vente en stund.... for å si det mildt. Men leveringstidene forbedres nok dramatisk med tiden.

Jeg foreslår dette, men da sprekker budsjettet ditt litt ettersom jeg valgte dedikert skjermkort (du ville spille litt), 6-cellers batteri med god levetid og LED-display (übertynn, lett, strømgjerrig og bedre lysstyrke). Senere kan du bare kjøpe mer RAM, større harddisk, bytte CPU osv etter behov.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
PROSESSOR Intel® Core™ 2 Duo T5250-prosessor (1,5 GHz, 667 MHz, 2 MB L2-buffer) redigere

OPERATIVSYSTEM Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk redigere

FARGEVALG Tuxedo Black og 0,3 megapikslers kamera for White-LED-skjerm redigere

LCD Thin & light 13.3" UltraSharp™ WXGA (1280x800) White-LED Display (300 nits) with TrueLife™ redigere

BIOMETRIC IDENTIFICATION Uten biometrisk fingeravtrykksleser redigere

MINNE 1024 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512] redigere

HARDDISK 120 GB (5400 rpm) SATA-harddisk redigere

GRAFIKKORT 128 MB nVidia® GeForce® ;8400M GS redigere

OPTISK(E) STASJON(ER) Fast 8x DVD+/-RW slank stasjon med innstikksplass, inkludert programvare redigere

PRIMÆRBATTERI 6-cellers primært litiumionbatteri (56 W/t)

Alt dette får du får 10,802.50 kr Inkl. mva, miljøgebyr og frakt.

Ringer du og prater med kundekonsulent kan gå nesten garantert prute deg ned under 10 k. Lykke til med valget ditt.

Endret av Autopsy
Lenke til kommentar
Du kan jo gjøre som kristoffer foreslår å titte litt på Dell. Har selv bestilt M1330, men du må være forberedt på å vente en stund.... for å si det mildt. Men leveringstidene forbedres nok dramatisk med tiden.

Jeg foreslår dette, men da sprekker budsjettet ditt litt ettersom jeg valgte dedikert skjermkort (du ville spille litt), 6-cellers batteri med god levetid og LED-display (übertynn, lett, strømgjerrig og bedre lysstyrke). Senere kan du bare kjøpe mer RAM, større harddisk, bytte CPU osv etter behov.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
PROSESSOR Intel® Core™ 2 Duo T5250-prosessor (1,5 GHz, 667 MHz, 2 MB L2-buffer) redigere

OPERATIVSYSTEM Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk redigere

FARGEVALG Tuxedo Black og 0,3 megapikslers kamera for White-LED-skjerm redigere

LCD Thin & light 13.3" UltraSharp™ WXGA (1280x800) White-LED Display (300 nits) with TrueLife™ redigere

BIOMETRIC IDENTIFICATION Uten biometrisk fingeravtrykksleser redigere

MINNE 1024 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512] redigere

HARDDISK 120 GB (5400 rpm) SATA-harddisk redigere

GRAFIKKORT 128 MB nVidia® GeForce® ;8400M GS redigere

OPTISK(E) STASJON(ER) Fast 8x DVD+/-RW slank stasjon med innstikksplass, inkludert programvare redigere

PRIMÆRBATTERI 6-cellers primært litiumionbatteri (56 W/t)

Alt dette får du får 10,802.50 kr Inkl. mva, miljøgebyr og frakt.

Ringer du og prater med kundekonsulent kan gå nesten garantert prute deg ned under 10 k. Lykke til med valget ditt.

9233691[/snapback]

Du kan også se på Inspirion 1520 fra Dell. Veeeeeeldig lang ventetid da, men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...