Gå til innhold

Warcraft the Movie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror dette kan bli bra. Men hvis det er samme sider som i WOW gidder jeg ikke å se den. Så jeg håper det blir ekte WarCraft og få se de fleste heltene og sidene fra tidligere WarCraft spill. Dessuten tror jeg vi vil få se selv stendige sider av menneskene som angriper orkene. Som Kul Tiras.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Okay. Bare for å ramse litt opp:

Denne filmen kommer til å bli knall enten om du liker det eller ikke. Hvis dere kjenner til Blizzard så skjønner dere det.

Og alt det surre med ifra Alliance perspektiv kommer Horde til å se ut som "the bad guys" så er det også bare tull. Alliance kommer kanskje til å ha hovedperspektivet i denne filmen.

Men blizzard tenker som de perfeksjonistene de er at alle skal få nyte filmen.

Enten om du liker Horde eller Alliance. En annen ting er den LOTR og Warcraft historie krangelen.

Ifra mitt synspunkt er Tolkien sitt Ringenes herre historie bare småtteri ovenfor warcraft universet, men det betyr ikke at wow ikke har tatt ut noen småting derifra, og det skader heller ingen.

Også for dere World of Warcraft gamere så kommer filmen til å inneholde enhver class. Med alle races. Så dere som er redde for å ikke se nok til the horde, tro om igjen :yes:

Filmen blir sluppet ut i 2011 ser det ut som, siden de har hatt noen problemer + at de jobber med Diablo3,Starcraft2 og den nye World of Warcraft expansion (JA, den etter WotLK).

Har også sett på www.IMDB.com og der påstår de at Michael Clark Duncan(ifra "The Green Mile) skal spille Thrall og det gleder jeg meg til å se.

Tips: Hvis dere skal se denne filmen og få mest mulig ut av den ville jeg foreslått at dere spiller warcraft 3. Lettest og få historien ifra.

IKKE interesert i spill? Ja, les på www.wowwiki.com

By: Joachim

Lenke til kommentar

Men også en annen ting, det vil IKKE bli noe eventyrfilm som Lord of The Rings. Dette skal bli en krigsfilm. Om den blir en suksess eller ikke kan vel egentlig Blizzard drite i. De har penger nok til at den skal rett ned uansett.

Men, ifra mitt synspunkt vil denne filmen bli bra :D

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Okay, da er det klart. Sam Raimi, produsenten av Evil Dead trilogien og Spider-man filmene skal da altså lage Warcraft filmen. Med hjelp av teamet bak The dark knight så vil det nokk vere en kjangse for at dette blir en slager. For at filmen skal vere trofast mot warcraft fansene så har de fått med Chris Metzen på laget. Dette blir bra folkens. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

9/10 av haterne har ALDRI spilt warcraft 2/3. Dette blir en KNALL film tror jeg =) kanskje fordi jeg har vert Warcraft fan så lenge jeg husker. "Det er en typisk ting som ville ødelagt hele filmen." hehe, why? :p Lord of the rings har også mange drit tiete ting med i filmen, men det ødelegger ikke filmen forde' ^^

Lenke til kommentar
"Det er en typisk ting som ville ødelagt hele filmen." hehe, why?

Fordi filmen vil/skal appellere til flest mulig, ikke bare fans, og for folk som ikke har spilt WoW vet ikke hvem Leroy er eller hva han har gjort.

Jeg håper inderlig at denne filmen blir noe alla Star Trek fra i år. Altså at folk man ikke trenger å vite så mye, eller å ha spilt spillet for å forstå filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...