PcT Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Warcraft loren er ikke dårlig nei. (Doom hadde ingen lore) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Smaken er som baken. Selv liker jeg Warcraft-loren. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg gleder meg til å se hvordan de lager trolls, og hvordan de får dem til å snakke. Og taurens Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ok ok, jeg syntes Warcraft loren er etter min mening like bra. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette kommer til å suge tennisballer gjennom en hageslange. Denne loren er jo patetisk i forhold til Lord of the Rings som generasjoner har et forhold til. En fantastisk serie bøker som kom på 50-tallet. (Leser bøkene igjen nå ) Blir vel en like stor hit som Doom-filmen. 9233989[/snapback] LOTR-loren er noe for seg selv, men har stor tro på at dette kan bli bra også. Lenke til kommentar
................... Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
-Silhouette Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tuller du? Wow-film? Å hjelp, tror jeg holder meg unna typen når den kommer! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg vet ikke med dere..men jeg så sinnsykt glad for at dem lager film av spillet. Med så stort budsjett så kan det faktisk ikke bli dårlig. Jeg har aldri sett en film som har kostet sinnsykt mye som er dårlig. Med et så stort budsjett så er det faktisk umulig å lage dårlig film med dagens teknologi. Jeg viste at ringenes herre kom til å varme meg langt inn i sjelen, og jeg vet at det kommer denne til å gjøre også 9232626[/snapback] Jaha? Nå er ikke sinnsyke effekter = er bra film.. Eller, det er det for endel fjortisser, men oss andre krever en god del mer før vi kan kalle en film bra Men de har i hvert fall alle mulige forutsetninger til å hyre inn dyktige folk. Og siden Legandary Pictures står bak har jeg tro på at dette kan bli veldig bra. Har hørt om den tidligere. Godt å se at det går fremover. Håper de lager den som animasjonsfilm, men det er kanskje for mye å håpe på? 9232553[/snapback] Blir nok ikke animasjonsfilm desverre, selv om det hadde vært drømmen om Blizzard sitt team sto bak. Hadde nok tatt grusomt lang tid men.. Edit: Leif.. Endret 8. august 2007 av San_Lopez Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg liker Warcraft-loren mye bedre enn Ringenes Herre-loren. Ringenes Herre er oppskrytt. 9234437[/snapback] Ringenes Herre har på en måte laget grunnlaget for all fantasy i våre dager. Så det kan bli litt feil å si det. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Såvidt jeg forstod, så var eneste grunnen til at Blizz godtok dette, var at de fikk bruke universet, men fikk komme opp med en historie selv elns. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 lol, wow-film.. hva blir det neste? CS-film? 9233654[/snapback] Ja, for i likhet med warcraft, så har jo CS en voldsom og episk historie som bakgrunn. ...eller? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hva er en lore? Uansett, jeg håper dette blir bra og kansje noen av antiwow fjortissene skifter meningen etter det har sett filmen. Eller omvendt, når jeg tenker meg om. Det hadde isåfall ikke vert bra. -.- Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har hørt om den tidligere. Godt å se at det går fremover. Håper de lager den som animasjonsfilm, men det er kanskje for mye å håpe på? 9232553[/snapback] Blir nok ikke animasjonsfilm desverre, selv om det hadde vært drømmen om Blizzard sitt team sto bak. Hadde nok tatt grusomt lang tid men.. Edit: Leif.. 9234594[/snapback] Tror nok også at de fanger et større publikum ved å lage en vanlig spillefilm og ikke en animasjonsfilm. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg liker Warcraft-loren mye bedre enn Ringenes Herre-loren. Ringenes Herre er oppskrytt. 9234437[/snapback] Tolkien's franchise has resulted in more than 200 million books sold globally. Jo, klart denne triologien er oppskrytt! Endret 8. august 2007 av langtongting Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg liker Warcraft-loren mye bedre enn Ringenes Herre-loren. Ringenes Herre er oppskrytt. 9234437[/snapback] Tolkien's franchise has resulted in more than 200 million books sold globally. Jo, klart denne triologien er oppskrytt! 9234877[/snapback] Ved tanke på hvor utrolig simpel historien er i Ringenes herre. Så får jo han lov til å mene at Ringenes Herre er oppskrytt. Oppskrytt betyr ikke nødvendigvis at det ikke har gjort det godt. Poenget er jo faktisk at noe har gjort det veldig godt. Når selve produktet ikke egentlig har de kvalitetene som populariteten tilsier. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg gleder meg til å se hvordan de lager trolls, og hvordan de får dem til å snakke. Og taurens 9234165[/snapback] Trolls=Wiggaz Taurens=Animerte kuer? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg liker Warcraft-loren mye bedre enn Ringenes Herre-loren. Ringenes Herre er oppskrytt. 9234437[/snapback] Tolkien's franchise has resulted in more than 200 million books sold globally. Jo, klart denne triologien er oppskrytt! 9234877[/snapback] Ved tanke på hvor utrolig simpel historien er i Ringenes herre. Så får jo han lov til å mene at Ringenes Herre er oppskrytt. Oppskrytt betyr ikke nødvendigvis at det ikke har gjort det godt. Poenget er jo faktisk at noe har gjort det veldig godt. Når selve produktet ikke egentlig har de kvalitetene som populariteten tilsier. 9235810[/snapback] Simpel historie? Ja, hvem som helst kunne jo ha kommet på den historien.... Nei, nå må jeg ta meg selv i nakken her! Her prøver jeg å diskutere Ringenes Herre med noen som er mellom 12 og 17år. Hva F driver jeg med? Må bare beklage dette på det sterkeste! Carry on ppl! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg liker Warcraft-loren mye bedre enn Ringenes Herre-loren. Ringenes Herre er oppskrytt. 9234437[/snapback] Tolkien's franchise has resulted in more than 200 million books sold globally. Jo, klart denne triologien er oppskrytt! 9234877[/snapback] Ved tanke på hvor utrolig simpel historien er i Ringenes herre. Så får jo han lov til å mene at Ringenes Herre er oppskrytt. Oppskrytt betyr ikke nødvendigvis at det ikke har gjort det godt. Poenget er jo faktisk at noe har gjort det veldig godt. Når selve produktet ikke egentlig har de kvalitetene som populariteten tilsier. 9235810[/snapback] Simpel historie? Ja, hvem som helst kunne jo ha kommet på den historien.... Nei, nå må jeg ta meg selv i nakken her! Her prøver jeg å diskutere Ringenes Herre med noen som er mellom 12 og 17år. Hva F driver jeg med? Må bare beklage dette på det sterkeste! Carry on ppl! 9236769[/snapback] Beklager, jeg er faktisk 20. Og ja, jeg synes historien er simpel. Og han får vel lov å mene at Ringenes herre er oppskrytt. Er under samme oppfatninga da det er mange fantasy-univers er mye mer oppfinnsomme og fengende enn akkurat ringenes herre. Men har jo sett logikken din i andre tråder. Så er litt vanskelig å ta seg nær av fornærmelsene dine. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå har Tolkien gitt ut flere bøker enn Ringenes Herre-trilogien. Mulig selve historien i LOTR er simpel, men verdenen Tolkien har skapt er veldig godt gjort, kreativ og spennende. For eksempel Húrins Barn, som jeg nylig har lest, synes jeg er utrolig bra og spennende, selv om den hopper mye fram i tid, som en eventyrfortelling. Men det er en del av sjarmen i fortellingen, at den blir gjengitt som en eldgammel saga. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ANYWAYS. Det som kanskje blir litt synd er at enkelte og kanskje ganske mange tenker "lolass intarnetspillfilm. Dette gidder vi ikke se på. WoW er tragisk." Blizzard er jo kjent for å kvalitetssjekke produktene sine ganske kraftig. Så blir nok forhåpentligvis ganske perfeksjonert før den slippes løs i kinoene. Ser at IT-avisen omtaler filmen som en "WoW-film". Hver gang filmen blir nevnt så blir det referert til WoW... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå