Entity extraction Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 IT avisen artikkel Er dette nytt? har ikke hørt om dette før jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ganske lenge siden den ble annonsert. Artikkel fra Itavisen for 1 år og 3 mnd. siden: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=303047 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 oki my bad then Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har hørt om den tidligere. Godt å se at det går fremover. Håper de lager den som animasjonsfilm, men det er kanskje for mye å håpe på? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 http://imdb.com/title/tt0803096/ kommer nok til og ta litt tid før den kommer ja, skjekka imdb under blizzcon og da var release 2008, nå er den blitt oppdatert til 2009 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Budsjettet er faktisk større enn Simpsons - The Movie og Minority Report, og på størrelse med Star Wars The Phantom Menace og Ringenes Herre. Det er imponerendes hvis resultatet blir en bra storfilm. Ifølge denne siden. Endret 8. august 2007 av Pycnopodia Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Gleder meg veldig til det her jeg. Dårlig film eller ei. Er jo fortsatt gøy med film om Warcraft. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vet ikke med dere..men jeg så sinnsykt glad for at dem lager film av spillet. Med så stort budsjett så kan det faktisk ikke bli dårlig. Jeg har aldri sett en film som har kostet sinnsykt mye som er dårlig. Med et så stort budsjett så er det faktisk umulig å lage dårlig film med dagens teknologi. Jeg viste at ringenes herre kom til å varme meg langt inn i sjelen, og jeg vet at det kommer denne til å gjøre også Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vet ikke med dere..men jeg så sinnsykt glad for at dem lager film av spillet. Med så stort budsjett så kan det faktisk ikke bli dårlig. Jeg har aldri sett en film som har kostet sinnsykt mye som er dårlig. Med et så stort budsjett så er det faktisk umulig å lage dårlig film med dagens teknologi. Jeg viste at ringenes herre kom til å varme meg langt inn i sjelen, og jeg vet at det kommer denne til å gjøre også 9232626[/snapback] Du har ikke satt Waterworld har du ? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vet ikke med dere..men jeg så sinnsykt glad for at dem lager film av spillet. Med så stort budsjett så kan det faktisk ikke bli dårlig. Jeg har aldri sett en film som har kostet sinnsykt mye som er dårlig. Med et så stort budsjett så er det faktisk umulig å lage dårlig film med dagens teknologi. Jeg viste at ringenes herre kom til å varme meg langt inn i sjelen, og jeg vet at det kommer denne til å gjøre også 9232626[/snapback] Du har ikke satt Waterworld har du ? 9233447[/snapback] waterworld sugde bajs! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 kjipt at der er wow de skal lage en film til, d hadde vært mye bedre hvis det var foreksempel wc2 eller wc3. De spillene har i det minste en fantastisk historie, noe som wow ikke har. Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 lol, wow-film.. hva blir det neste? CS-film? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 kjipt at der er wow de skal lage en film til, d hadde vært mye bedre hvis det var foreksempel wc2 eller wc3. De spillene har i det minste en fantastisk historie, noe som wow ikke har. 9233636[/snapback] Filmen er satt til tiden 1 år før World of Warcraft begynner, da mener jeg det blir i tiden like etter at Warcraft 3 slutter av. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Her lukter det fiasko. Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er jo ikke en wow film vel? Det er jo en film om warcraft loren, så det er ganske bra muligheter da! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er jo ikke en wow film vel?Det er jo en film om warcraft loren, så det er ganske bra muligheter da! 9233776[/snapback] Exactly. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vel filmen blir utviklet av de samme som lagde batman og 300, så blir nok neppe noen fiasko. den har også budsjet på mere en 600 millioner kroner. Selv gjetter de att den blir på størelse med ringenes herre, noe som ikke er umulig. folk er desperate etter eventyr filmer. Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Høres jo egentlig ikke så verst ut, faktisk. Det blir spennende å se. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vel filmen blir utviklet av de samme som lagde batman og 300, så blir nok neppe noen fiasko. den har også budsjet på mere en 600 millioner kroner.Selv gjetter de att den blir på størelse med ringenes herre, noe som ikke er umulig. folk er desperate etter eventyr filmer. 9233793[/snapback] Jeg tenkte på kritiker-vis, 300 ble en kritiker-fiasko. Men for all del, dritkul idè er det. Elsker Warcraft loren. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette kommer til å suge tennisballer gjennom en hageslange. Denne loren er jo patetisk i forhold til Lord of the Rings som generasjoner har et forhold til. En fantastisk serie bøker som kom på 50-tallet. (Leser bøkene igjen nå ) Blir vel en like stor hit som Doom-filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå