Gå til innhold

Leveringstid på vannkjøling fra databutikken.com

Anbefalte innlegg

Har lagt inn bestilling på et omtrent komplett innovatek sett og lurte på om andre har gjort lignende.

såklart var ingen varer inne så lurte på om noen har erfaring med hvor lang tid dette tar da butikken selv ikke kunne gi noen eksakt leveringstid.

Merkelig at de ikke engang kunne gi en ca heller.

noen som vet?

1 uke,

2 uke,

3 eller mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har egentlig god erfaring med Databutikken når jeg tenker etter (i motsetning til en annen leverandør som begynner å gjøre meg frustrert...og fattig...). Jeg bestillte en 19" Viewsonic p95f originalt, og fikk en P95f+ istedenfor. Forskjellen er stor. Det tok en uke før den ankom, da jeg tror den kom fra Danmark :) Uansett, returnerte den og fikk pengene tilbake+frakt. Helt enkelt og greit, slik skal det være. Det er meget mulig du må vente 2 uker, da varene kanskje kommer direkte ifra Innovatek (disse kommer i egne Innovatek pakker, ganske store men meget godt beskyttet!). Dette er ikke så galt, du får nyeste versjoner av det som er :)

Er uansett kjempefornøyd med mitt sett. Det kjører ikke optimalt, men det er min egen feil fordi fronten blokkerer inntaket på radiatoren :) Kjøleblokken er knall, slangene tynne og enkle å håndtere, pumpen genial den også og av topp kvalitet, og festemekanismen på innovaCoolr3 blokken idiotsikker. Må si settet oser kvalitet egentlig, men jeg er nybegynner :) Koster flesk gjør det..... Den digre hvite boksen er også hendig for lagring av "vannkjøle dilldall" som vifter, ledninger etc hehe - forresten, hvordan er tysk kunnskapene dine :))) 'Manualen' og velkomsbrevet er på et to-siders A4 ark på tysk LOL! Du kan jo egentlig bare ta en titt her på overklokking.no, sjekke ut testen av settet der, og printe ut før du monterer - det gjorde jeg!

Kan anbefale deg at du henvender deg til www.microplex.no i framtiden for kjøleutstyr, Innovatek tilleggs blokker, slanger og liknende da de selger settet. Jeg har akkurat bestillt noen vifter og annet småsnadder, for tredje gang innen 3 måneder :) Tar 3 dager vanligvis.

Lenke til kommentar

Tusen takk for kjempebra tilbakemelding. Akkurat noe likt jeg var ute etter.

2 uker passer bra da har jeg kommet hjem fra skitur og litt annet.

Får håpe at alt funker bra og etter tester og artikler ser det unektelig bra ut.

ps. har du den 120mm originale radiatoren eller den som følger med originalsettet?

Lurer på å montere den rett foran strømforsyningen og lurer på om luften som kommer ut er veldig varm?

viftene i enermax er temperaturjusterte så ikke lurt med så mye varm luft inn i psu.

om luften blir varm så får jeg heller montere den i taket og sette viften under.

her er mitt oppsett:

http://www.aaseboe.com/Bilder/vannkjoling.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...