Gå til innhold

Eternal Sonata - Hva forventer du?

chiefo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Er absolutt ikke fan av anime jeg heller, men jeg lar ikke slike småting komme i veien for et bra spill med en spennende historie... Har spilt ES i over 20 timer nå, er helt på slutten, og har storkost meg hele veien.

Har vurdert å kjøpe spillet, og har prøvd demoen. Den var grei den (grafikken er nydelig), men jeg lurer litt på hvordan gameplayet blir i lengden. Jeg mener, det var jo bare å springe bort med karakteren din til nærmeste fiende og hamre løs på a-knappen... Og så har du jo spesialangrepet da (Y-knappen), der trenger du ofte bare trykke en gang. Byr ikke combat'en på mer dybde?

Synes spill skal være sånn at du bare "gir ordre" til folka dine, eller så skal det være comboer o.l. som må gjøres i rett tid osv. En blanding funker dårlig, mener jeg.

Kampsystemet er utvilsomt av det enkelere slaget, men det hoder interessen oppe ved å å bli vanskligere og vanskligere etterhvert som du levler opp. Du får mindre og midre tid å gjøre ting på, samtidig som du får kraftigere spesilangrep, og kan sette opp lengre comboer. Så har du jo lys/sygge-konseptet å tenke på også. At spillet lar seg fullføre på rundt 20 timer er også akkurat passelig langt slik at du ikke går lei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...