Gå til innhold

Eternal Sonata - Hva forventer du?


chiefo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Mener å ha lest at den amerikasnke versjonen har japansk tale, men i europa ble det japanske utelatt til fordel for andre europeiske språk. Mulig at Mala har mer orden på dette enn meg, jeg bryr meg fint lite om japansk tale nemlig...

 

EDIT: Mala har visst sitert et intervju på side 2 i denne tråden som sier at japansk tale også kommer på PAL-utgaven...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt Eternal Sonata. Det stod mellom dette og Orange Box. Jeg overrasket meg selv med å kjøpe Eternal Sonata i denne omgangen. Jeg vet jeg kommer til å like dette spillet. Dessuten har jeg Halo 3 som jeg ikke har spilt igjennom enda, så Orange Box kan vente litt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

5 timer i en og samme spilløkt tror jeg aldri har hendt hendt før i dag på X360'en min, hadde det ikke vært for at jeg måtte rekke butikken før de stengte hadde jeg sikkert blitt sittende hele kvelden også...

Lenke til kommentar
5 timer i en og samme spilløkt tror jeg aldri har hendt hendt før i dag på X360'en min, hadde det ikke vært for at jeg måtte rekke butikken før de stengte hadde jeg sikkert blitt sittende hele kvelden også...

 

Haha, har sitti nesten 5 timer eg også i dag. Dette spillet er så sykt vanedannene og deilig utført at eg nesten griner. Dette skal bli ein deilig opplevelse.

Lenke til kommentar
Da har jeg kjøpt Eternal Sonata. Det stod mellom dette og Orange Box. Jeg overrasket meg selv med å kjøpe Eternal Sonata i denne omgangen. Jeg vet jeg kommer til å like dette spillet. Dessuten har jeg Halo 3 som jeg ikke har spilt igjennom enda, så Orange Box kan vente litt. ;)

 

Jeg slet med akkurat samme valget i går.. The Orange Box eller Eternal Sonata.. Men jeg måtte bare ta OB da jeg trengte noe som var online også! Men angrer ikke.. ble sittende med TF2 til 05.00 i dag tidlig.. good times! Men jeg har litt vondt i RPG delen av hjertet ennå.. Men ES står på toppen av listen nå..

 

Tipper at neste gang jeg står i butikken står jeg med ES i ene hånden og Mass Effect i andre.. kommer til å bli like vanskelig..

 

Spillet virker greit nok det men for oss som har spillt mye rpg tidligere blir det fryktelig enkelt.

Venter på et voksent rpg jeg med litt "skumlere" grafikk og tøffere karakterer.

Etter å ha spillt gjennom BlueDragon og noen timer med Sonata blir det fryktelig sukkersøtt..

 

Ja.. vi gleder oss til Lost Odessey!

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...