Gå til innhold

Eternal Sonata - Hva forventer du?

chiefo

Anbefalte innlegg

Når vi er inne på RPG og musikk, så trykk på linken under

http://www.mistwalker-fr.info/radio/index.php?autoplay=1

Så trykker du på ETERNITY.

Det er BOSS BATTLE musikken fra BLUE DRAGON.

På de 2-3 første bossene ivertfall.

Litt spesielt.

Er helt hekta på den sangen som heter DRAGON FIGHT.

Høres ut som C64 musikk (helt nederst du må skrolle ganske langt ned)

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Eg er ingen hardcore RPG-spiller så dette passer meg perfekt som førstespill innen sjangeren. Spillet kommer forøvrig på PS3 også på vårparten 08. Meiner det var Famitsu som rapporterte dette.

Du verden så eg gleder meg til dette, faktisk meir enn Halo 3.

Lenke til kommentar

Det er egentlig helt merkelig at det faktisk er 2 bra JRPG på xbox, og Lost Odyssey er på vei også.

Jeg kjøpte meg egentlig PS3 pga av JRPG, og hittill er det INGEN å finne på maskinen.

Koser meg med blue dragon om dagen, synes det er ganske så bra.

Eternal Sonata ser jeg også frem til, og det er ikke lenge til nå.

Enig med MALA, ser mer frem til Eternal Sonata enn Halo 3.

Lenke til kommentar
Det er egentlig helt merkelig at det faktisk er 2 bra JRPG på xbox, og Lost Odyssey er på vei også.

Jeg kjøpte meg egentlig PS3 pga av JRPG, og hittill er det INGEN å finne på maskinen.

Koser meg med blue dragon om dagen, synes det er ganske så bra.

Eternal Sonata ser jeg også frem til, og det er ikke lenge til nå.

Enig med MALA, ser mer frem til Eternal Sonata enn Halo 3.

9492761[/snapback]

Ligger omtale ute på IGN nå også. (allerede nevnt tidligere ser jeg i etterkant :whistle: )

Syns også det er kult at det kommer flere rollespill til 360.

I tillegg til de nevnte kommer jo også The last remnant (fra FF-folka) og Infinite Discovery :w00t:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Litt trist at us-utgaven ikke er regionsfri, hadde passet fint å spille Eternal Sonata frem til Halo 3... Har heldigvis soundtracket til ES å kose meg med i mellomtiden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har testet dette spillet ved et par anledninger og inntrykket er litt delt..

Kampsystemet er ganske artig med en ny vri i forhold til vanlige Final Fantasy typen..

Syntes grafikken trekker spillet ned for meg, den blir for koselig og ps2 aktig.

Blue Dragon var "søtt" men ES er MYE "søtere".

Nekter jeg å tro. Med den barnslige look'en til BD kan det umulig bli "søtere".

Lenke til kommentar
Har testet dette spillet ved et par anledninger og inntrykket er litt delt..

Kampsystemet er ganske artig med en ny vri i forhold til vanlige Final Fantasy typen..

Syntes grafikken trekker spillet ned for meg, den blir for koselig og ps2 aktig.

Blue Dragon var "søtt" men ES er MYE "søtere".

Nekter jeg å tro. Med den barnslige look'en til BD kan det umulig bli "søtere".

Er litt vanskelig å beskrive look`en men spillet har ikke god grafikk og minner vel mest manga tegninger.

Ved første øyekast ser det ut som et ps2 spill.

Somsagt syntes jeg det er mye "søtere" enn BlueDragon

Lenke til kommentar

Er vel netopp grafikken spillet har blitt kjent for(ikkje minst musikken), det å si den ikkje holder mål blir litt drøyt basert på omtaler :) Meiner eg da, men for oss som er engasjert i anime/manga veit ihvertfall å sette pris på art direction`en spillet benytter seg av. Personlig syns eg grafikken er noe av det flotteste eg har sett denne generajonen.

Lenke til kommentar
Er vel netopp grafikken spillet har blitt kjent for(ikkje minst musikken), det å si den ikkje holder mål blir litt drøyt basert på omtaler :) Meiner eg da, men for oss som er engasjert i anime/manga veit ihvertfall å sette pris på art direction`en spillet benytter seg av. Personlig syns eg grafikken er noe av det flotteste eg har sett denne generajonen.

tilredes

Lenke til kommentar

Nå baserer jeg mine uttalelser kun på egene meninger etter å ha testet spillet et par ganger.

Har faktisk ikke lest noen anmeldelser...

Om man elsker anime stilen er sikkert flott men for meg som overhodet ikke har sansen for anime blir det litt Mary poppins for meg...

Musikken er jeg helt enig i vis man liker klassisk musikk!

Endret av Spillorakelet
Lenke til kommentar

Jo no skal eg ikkje komme her og peke fingen på deg å si at du tar heilt feil, beklager om du fikk det intrykket :p

Men slik cel-shading grafikk med ein så herlig detaljgrad har vi ikkje sett i spill tidligere meiner eg. Men igjen, spill har ulike art directions, noen liker Halo 3 sin grafikk bedre enn Gears of War om du skjønner.

Liker alle tre eg da men :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er da nesten ikke noe klassisk musikk på det offisielle soundtracket jeg har i cd-spilleren min(5-6 sanger av ca 50), så jeg har vansker å tro du hører for mye klassisk i selve spillet...

Forhåndsordren min er nå sendt, så da har jeg spillet i morgen.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...