EssspeN Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Når vi er inne på RPG og musikk, så trykk på linken under http://www.mistwalker-fr.info/radio/index.php?autoplay=1 Så trykker du på ETERNITY. Det er BOSS BATTLE musikken fra BLUE DRAGON. På de 2-3 første bossene ivertfall. Litt spesielt. Er helt hekta på den sangen som heter DRAGON FIGHT. Høres ut som C64 musikk (helt nederst du må skrolle ganske langt ned) Endret 20. august 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ign reveiw Ign gir det 8,3. Det det scorer lavt på er at det ikke er så dypt og ikke tilfredstiller en hardcore rollespillspiller. Det passer meg perfekt, da det eneste JRPG som jeg virkelig har likt, er Pokemon:-D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Eg er ingen hardcore RPG-spiller så dette passer meg perfekt som førstespill innen sjangeren. Spillet kommer forøvrig på PS3 også på vårparten 08. Meiner det var Famitsu som rapporterte dette. Du verden så eg gleder meg til dette, faktisk meir enn Halo 3. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er egentlig helt merkelig at det faktisk er 2 bra JRPG på xbox, og Lost Odyssey er på vei også. Jeg kjøpte meg egentlig PS3 pga av JRPG, og hittill er det INGEN å finne på maskinen. Koser meg med blue dragon om dagen, synes det er ganske så bra. Eternal Sonata ser jeg også frem til, og det er ikke lenge til nå. Enig med MALA, ser mer frem til Eternal Sonata enn Halo 3. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Det er egentlig helt merkelig at det faktisk er 2 bra JRPG på xbox, og Lost Odyssey er på vei også. Jeg kjøpte meg egentlig PS3 pga av JRPG, og hittill er det INGEN å finne på maskinen. Koser meg med blue dragon om dagen, synes det er ganske så bra. Eternal Sonata ser jeg også frem til, og det er ikke lenge til nå. Enig med MALA, ser mer frem til Eternal Sonata enn Halo 3. 9492761[/snapback] Ligger omtale ute på IGN nå også. (allerede nevnt tidligere ser jeg i etterkant ) Syns også det er kult at det kommer flere rollespill til 360. I tillegg til de nevnte kommer jo også The last remnant (fra FF-folka) og Infinite Discovery Endret 14. september 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Litt trist at us-utgaven ikke er regionsfri, hadde passet fint å spille Eternal Sonata frem til Halo 3... Har heldigvis soundtracket til ES å kose meg med i mellomtiden. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Anmeldelse på NRK2 i dag nettopp, reprise 22:20. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Anmeldelse på NRK2 i dag nettopp, reprise 22:20. 22.20 på NRK2 altså? Må sjekkes ut Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har testet dette spillet ved et par anledninger og inntrykket er litt delt.. Kampsystemet er ganske artig med en ny vri i forhold til vanlige Final Fantasy typen.. Syntes grafikken trekker spillet ned for meg, den blir for koselig og ps2 aktig. Blue Dragon var "søtt" men ES er MYE "søtere". Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Har testet dette spillet ved et par anledninger og inntrykket er litt delt..Kampsystemet er ganske artig med en ny vri i forhold til vanlige Final Fantasy typen.. Syntes grafikken trekker spillet ned for meg, den blir for koselig og ps2 aktig. Blue Dragon var "søtt" men ES er MYE "søtere". Nekter jeg å tro. Med den barnslige look'en til BD kan det umulig bli "søtere". Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har testet dette spillet ved et par anledninger og inntrykket er litt delt..Kampsystemet er ganske artig med en ny vri i forhold til vanlige Final Fantasy typen.. Syntes grafikken trekker spillet ned for meg, den blir for koselig og ps2 aktig. Blue Dragon var "søtt" men ES er MYE "søtere". Nekter jeg å tro. Med den barnslige look'en til BD kan det umulig bli "søtere". Er litt vanskelig å beskrive look`en men spillet har ikke god grafikk og minner vel mest manga tegninger. Ved første øyekast ser det ut som et ps2 spill. Somsagt syntes jeg det er mye "søtere" enn BlueDragon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er vel netopp grafikken spillet har blitt kjent for(ikkje minst musikken), det å si den ikkje holder mål blir litt drøyt basert på omtaler Meiner eg da, men for oss som er engasjert i anime/manga veit ihvertfall å sette pris på art direction`en spillet benytter seg av. Personlig syns eg grafikken er noe av det flotteste eg har sett denne generajonen. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Er vel netopp grafikken spillet har blitt kjent for(ikkje minst musikken), det å si den ikkje holder mål blir litt drøyt basert på omtaler Meiner eg da, men for oss som er engasjert i anime/manga veit ihvertfall å sette pris på art direction`en spillet benytter seg av. Personlig syns eg grafikken er noe av det flotteste eg har sett denne generajonen. tilredes Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Er vel netopp grafikken spillet har blitt kjent for(ikkje minst musikken), det å si den ikkje holder mål blir litt drøyt basert på omtaler Meiner eg da, men for oss som er engasjert i anime/manga veit ihvertfall å sette pris på art direction`en spillet benytter seg av. Personlig syns eg grafikken er noe av det flotteste eg har sett denne generajonen. Nå baserer jeg mine uttalelser kun på egene meninger etter å ha testet spillet et par ganger. Har faktisk ikke lest noen anmeldelser... Om man elsker anime stilen er sikkert flott men for meg som overhodet ikke har sansen for anime blir det litt Mary poppins for meg... Musikken er jeg helt enig i vis man liker klassisk musikk! Endret 17. oktober 2007 av Spillorakelet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jo no skal eg ikkje komme her og peke fingen på deg å si at du tar heilt feil, beklager om du fikk det intrykket Men slik cel-shading grafikk med ein så herlig detaljgrad har vi ikkje sett i spill tidligere meiner eg. Men igjen, spill har ulike art directions, noen liker Halo 3 sin grafikk bedre enn Gears of War om du skjønner. Liker alle tre eg da men Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Er da nesten ikke noe klassisk musikk på det offisielle soundtracket jeg har i cd-spilleren min(5-6 sanger av ca 50), så jeg har vansker å tro du hører for mye klassisk i selve spillet... Forhåndsordren min er nå sendt, så da har jeg spillet i morgen. Endret 17. oktober 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Herlig, da gjikk det som eg trodde. Sendes i dag fra absoluttspill.no så da blir det ein god dag i morra Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jippi, postlapp i postkassa Stikke ned i matpause på jobben og hente det. Da blir det 3 uutholdlige timer Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvor mange disker er spillet på? Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 En så vidt jeg vet, synd det ikke er japansk på spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå