chiefo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bare jeg som gleder meg til dette spillet? Fikk en fantastisk feeling da jeg så det, og håper at dette kommer til å bli en herlig opplevelse. Faren er at jeg har fått for store forventninger nå, og at det vil skuffe. Hva tror dere? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Demo ligger ute vist du har en US konto Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Har ikke det. Når kan man forvente EU-demo? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Demoen som har vert tilgjengelig på japansk MP, er som sagt ute på US MP. Og den er veldig bra syns eg, litt kort om man bare braser igjennom den uten å lvl`e seg opp. Eg har aldri likt denne typen spill før eg testet demoen til dette, mekka meg faktisk ein japansk konto utelukkende pga. denne demoen siden eg var litt nysgjerrig . Grafikken er EKSTREMT pen og skaper en deilig stemning,kombinert med musikken som også er UTROLIG herlig og stemningsfull Kampsystemet er også veldig godt, og funker uten noen problemer etterhvert som man begynner å få teken på det. Litt nisse for de av oss som ikkje har spillt denne typen noe særlig før Men det eg forventer av tittelen er meir flott grafikk samt mye god og deilig musikk, funksjonelt og n00b-vennlig kampsystem og god historie. det eg kunne ønsket meg var å så spillt det med japansk voice-cast istedet for dubbet versjon EDIT: dette er den demoen som faktisk har overasket meg mest av alle, og det førte jo til at denne tittelen er ein av de eg ser mest frem til i nærmeste framtid. Endret 8. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ingen andre enn meg som synes dette ser ut som en absolutt middelmålig jrpg, med dreamcast grafikk? For de som har ps2 fortsatt tror jeg spill som odin sphere og shin megami tensei : persona 3 vil være mye bedre kjøp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 DC-grafikk? Spillet har jo eit forrykende herlig preg over grafikken Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Det har en særegen art direction.. men det ser ikke teknisk krevende ut. Skulle ikke forundre meg om dreamcast hadde klart dette Ok.. litt å ta i kanskje.. men alikevel Endret 8. august 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vel vi får ha våre egne meininger Men eg syns dette her er noe av det vakreste eg har sett, fikk ein utrolig god følelse inni meg når eg spillte spillet Men som sagt over, mye av det pga. den deilige musikken som står bingo i stil med grafikken Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Musikken kan jeg ikke uttale meg om.. har ikke prøvd demoen.. er litt på vippern om jeg skal kjøpe 360 eller ikke.. nå kommer det vel en prisreduksjon her også snart kanskje.. evt. 65nm om noen måneder så er jeg solgt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg digga i alle fall demoen Fullversjonen kan ikke blir dårligere enn demoen, så dette skal jeg ha. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Synes demoen var helt grei. Ingenting spektakulært. Kjøper sikkert spillet når det synker i pris. Det som va spektakulært derimot, var musikken. Har hørt en del på soundtracket som jeg.. øh.. "fant" liggende og slenge et sted. Det kan i hvertfall absolutt anbefales. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Det er jo strengtatt ikke foto-realisme = eneste bra grafikk, er det vel? Det var ikke teknisk unikt, men stemningen den grafikken ga fra seg (bare sett traileren) er unik... var veldig vakker! Må si meg enig med Mala. Men jeg har tilgode å prøve demoen.. men gleder meg. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er jo strengtatt ikke foto-realisme = eneste bra grafikk, er det vel? Det har du helt rett i.. jeg synes bare disse 360 rpg'ene hittil (med unntak av lost oddyssey) kjører en litt for barnslig stil. Ser dog frem til å høre musikken. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Mane som sier Zelda ser bedre ut enn Gears of War. Kanskje ikke rent teknisk, men seer-opplevelsen kan nok det. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hmm, faktisk første gang jeg har hørt om dette spillet. Laster ned på US- kontoen i dette øyeblikk. Blir spennende å se hva dere prater om, så kommer tilbake med mine meninger om noen timer. Er forøvrig enig i det Lakus nevner i posten sin. Jeg syntes ærlig talt at Zelda ser bedre ut en Gears of War. Muligens ikke på antall polygoner og alt det dilldallet der, men grafikken generelt. Følelsen man får av det fargesprakende lille samfunnet man flyr rundt i. Kan ikke beskrive det godt nok. Men er sikkert flere som forstår hva jeg mener. Edit; Får forøvrig først komponent- kabel til min Wii i dag, så blir artig å se hvor stor forbedringen er fra kompositt. Men nå sporer jeg fryktelig av her, og velger å avslutte posten. Endret 14. august 2007 av DavidH Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Etter starten på den artikkelen så ble jeg litt redd for "slakt".. men for en fryd! Gleder meg stort til dette spillet Forøvrig er Gears of War grafikken vanvittig. Men rent sjangermessig forstår jeg landskapene i Zelda føles friere og flottere. Ikke mye vakkert når innvoller spruter liksom Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) De påpeker jo den lamme US dubbinga. Håper virkelig vi kan få japansk sub Endret 14. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 De påpeker jo den lamme US dubbinga. Håper virkelig vi kan få japansk sub 9277428[/snapback] Er vel ikke mange av oss så hadde forstått så mye med Japansk sub... ?? Men jeg er enig i det du egentlig mente.. orginalspråk i stedet for Engelsk dub.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Dub Var det eg meinte selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå