Gå til innhold

Eternal Sonata - Hva forventer du?

chiefo

Anbefalte innlegg

Bare jeg som gleder meg til dette spillet? Fikk en fantastisk feeling da jeg så det, og håper at dette kommer til å bli en herlig opplevelse. Faren er at jeg har fått for store forventninger nå, og at det vil skuffe. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Demoen som har vert tilgjengelig på japansk MP, er som sagt ute på US MP. Og den er veldig bra syns eg, litt kort om man bare braser igjennom den uten å lvl`e seg opp.

Eg har aldri likt denne typen spill før eg testet demoen til dette, mekka meg faktisk ein japansk konto utelukkende pga. denne demoen siden eg var litt nysgjerrig :p.

Grafikken er EKSTREMT pen og skaper en deilig stemning,kombinert med musikken som også er UTROLIG herlig og stemningsfull :love: Kampsystemet er også veldig godt, og funker uten noen problemer etterhvert som man begynner å få teken på det. Litt nisse for de av oss som ikkje har spillt denne typen noe særlig før :p

Men det eg forventer av tittelen er meir flott grafikk samt mye god og deilig musikk, funksjonelt og n00b-vennlig kampsystem og god historie. det eg kunne ønsket meg var å så spillt det med japansk voice-cast istedet for dubbet versjon :(

EDIT: dette er den demoen som faktisk har overasket meg mest av alle, og det førte jo til at denne tittelen er ein av de eg ser mest frem til i nærmeste framtid.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vel vi får ha våre egne meininger :p Men eg syns dette her er noe av det vakreste eg har sett, fikk ein utrolig god følelse inni meg når eg spillte spillet :p

Men som sagt over, mye av det pga. den deilige musikken som står bingo i stil med grafikken :wee:

Lenke til kommentar

Det er jo strengtatt ikke foto-realisme = eneste bra grafikk, er det vel?

Det var ikke teknisk unikt, men stemningen den grafikken ga fra seg (bare sett traileren) er unik... var veldig vakker! Må si meg enig med Mala.

Men jeg har tilgode å prøve demoen.. men gleder meg.

Lenke til kommentar

Hmm, faktisk første gang jeg har hørt om dette spillet. Laster ned på US- kontoen i dette øyeblikk. Blir spennende å se hva dere prater om, så kommer tilbake med mine meninger om noen timer.

Er forøvrig enig i det Lakus nevner i posten sin. Jeg syntes ærlig talt at Zelda ser bedre ut en Gears of War. Muligens ikke på antall polygoner og alt det dilldallet der, men grafikken generelt. Følelsen man får av det fargesprakende lille samfunnet man flyr rundt i. Kan ikke beskrive det godt nok. Men er sikkert flere som forstår hva jeg mener.

Edit; Får forøvrig først komponent- kabel til min Wii i dag, så blir artig å se hvor stor forbedringen er fra kompositt. Men nå sporer jeg fryktelig av her, og velger å avslutte posten. :p

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Etter starten på den artikkelen så ble jeg litt redd for "slakt".. men for en fryd! Gleder meg stort til dette spillet :)

Forøvrig er Gears of War grafikken vanvittig. Men rent sjangermessig forstår jeg landskapene i Zelda føles friere og flottere. Ikke mye vakkert når innvoller spruter liksom ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...