Gå til innhold

Installere XP med Recovery CD

Anbefalte innlegg

Har funnet fram en gammel PC som stod i kjelleren og støvet ned som jeg har tenkt å bruke som Stue-PC. Det er installert XP Proffesional på den fra før av, men jeg skal formatere den og installere XP Media Center på den.

Men så har jeg ikke noe CD til Media Center kun en CD-key og så lurte jeg på om det er mulig å kjøre inn en Recovery CD med Media Center på som jeg lagde med en annen PC? Hvis ikke, er det andre måter jeg kan installere Media Center på uten å kjøpe en ny CD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan laste ned XP MCE Norsk (hvis det er det du har key til) og brenne ut den og bruke din key, dette er også helt lovelig. Så lenge det ikke er noe crack eller sånnt søppel på den. Altså, hvis du bare laster ned CD'en så går det helt fint.

Har selv gjort dette på flere pc'er her i huset.

Lenke til kommentar
Du kan laste ned XP MCE Norsk  (hvis det er det du har key til) og brenne ut den og bruke din key, dette er også helt lovelig. Så lenge det ikke er noe crack eller sånnt søppel på den. Altså, hvis du bare laster ned CD'en så går det helt fint.

Har selv gjort dette på flere pc'er her i huset.

9236564[/snapback]

Ja.

Har lastet ned en engelsk versjon nå, men er ikke sikker på om keyen jeg har er norsk eller engelsk. :hmm:

Blir det problemer hvis det ikke er samme språk?

Lenke til kommentar
Det er jeg ikke helt sikker på :hmm: Men det skal du ikke se bort ifra.

Men kan jo altids prøve, og så bare si sanheten når du ringer for og aktivere, at du tydligvis har tatt feil cd...

9237058[/snapback]

Hvis det ikke virker finner jeg bare en norsk versjon og laster ned den i stedet.

EDIT: Det virket ikke. :(

Ser etter en norsk versjon nå, men det er lite folk som deler, så det er tvilsomt at jeg ikke får skaffet det.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...