kossann Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei Jeg har nylig formatert min HP Pavillion dv6000, og etter formateringen så funker ikke det trådløse nettet. Dataen finner ikke nettet. Jeg er helt sikker på at det ikke er noe feil med nettet, men at det er noe med min laptop. Trenger hjelp asap. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Arvid G Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ser at vi har samme problem... Har satt inn ny harddisk, og nå klarer jeg ikke å koble opp trådløst Noen tipset meg om å oppdatere driveren til det det trådløse kortet, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.... Ikke spesielt datakyndig altså! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 geif navn pa trodlost kort. Ga inn pa produsentens hjemmeside, finn Downloads og ditt kort, installer, reboot Lenke til kommentar
kossann Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Ethernet tror jeg det heter, kan det stemme? Det er som sagt snakk om en HP pavillion dv6000. Det hadde vært til stor hjelp om du kunne hjelpe meg med å finne ut at det helt sikkert er et Ethernet nettverkskort, og isåfall finne en driver. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nai, det er det ikke. Last ned PCWizard og finn nettverkskortet ditt ( Evnt Hoyreklikk pa Min Datamaskin -> Egenskaper -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> Bla deg ned til Nettverkskort ) Lenke til kommentar
kossann Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Broadcom heter det. Og DET kan stemme?! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 mja, litt mer spesifikt takk Lenke til kommentar
kossann Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 802.11a/b/ WLAN Og mer nøyaktig får du ikke:p Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 enkelte laptopper har en knapp du må trykke på for å skru på trådløskortet. når det er skrudd av så får du opp at kortet er på maskinen uansett, men du finner ikke noen nettverk. på den pcn jeg har testet dette på trykker du på fn og en knapp der det viser ett bilde av en antenne Lenke til kommentar
kossann Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 hahaha fy faen det var den jævla knappen, ja. Takk Holmez! OG hjertelig takk til deg også Ståle, for all hjelp!(som nesten funka;D) Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 hahaha fy faen det var den jævla knappen, ja. Takk Holmez! OG hjertelig takk til deg også Ståle, for all hjelp!(som nesten funka;D) 9237612[/snapback] bare hyggelig å kunne hjelpe jeg hadde samme problemet i flere måneder fikk liksom aldri til uansett hva jeg gjorde xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå