abene Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Microsoft har sluppet to oppdateringspakker for Vista som blant annet skal føre til bedre ytelse. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Lal, lasta ned disse for en god stund siden XD Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fikser dem det som dem skal? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Endelig kom dem igjen. Holdt på å laste ned sist gang, men filen forsvant fra serveren før den var ferdig. Oppdateringene skal visstnok føre til ganske betydelig ytelsesforbedring (filoverføring osv.). Husker dessverre ikke hvor den testen var nå... Endret 8. august 2007 av TCi Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Har brukt dissei nesten en uke, og må si jeg er veldig fornøyd. Merker stor forskjell på alt som har med filbehandling å gjøre (sletting, flytting, kopiering). Endret 8. august 2007 av KriFos Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Flotte saker! Her skal det lastast ned når eg kjem heim! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) The update does not apply to your system :S Dette skjer når jeg skal installere dem. Vista 64. Kan det være at jeg installerte de samme updatene for en uke siden? Kanskje den finner ut av at de er installert fra før... Edit: Fant ut av at det var de helt samme updatene som jeg lasta ned fra guru3d.com for en uke siden. Avinstallerte dem, så klarte jeg og installere de igjen fra microsoft sin side. Endret 8. august 2007 av Nizzen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Whats the point?!... Det var akuratt de samme filene.. Selv mer ker jeg høyere hastighet i overføring og bedre ytelse i spill Lenke til kommentar
smy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) "pålitelighetsoppdatering". En rekke skjermdrivere skal fungere bedre med denne oppdateringen. nice nå kan være siste nvidia driver funker update prøv den ny nvidia driver etter install den update og nå funker den flottt ikke noen "vista have resett your grafik card " osv veldig nice Endret 8. august 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Filoverføringen vart vesentlig bedre må eg si. Bruker ikkje ein evighet på å begregne tid. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Bra at det enderlig kommer en patch for dette, mindre bra at en så sentral funksjon som filoverføring er dårlig i over 6 måneder etter release. EDIT2: også mindre bra at man må igjennom den slitsommme valideringen hver bidige gang man henter ned en liten fil. AtW Endret 8. august 2007 av ATWindsor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå benytter jeg ikke fildeling jeg, men maskina ble betydelig raskere etter disse to oppdateringene Så det ser ut til Vista har fått seg ett løft! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå benytter jeg ikke fildeling jeg, men maskina ble betydelig raskere etter disse to oppdateringene Så det ser ut til Vista har fått seg ett løft! 9234793[/snapback] Ikke snakk om fildeling, men filkopiering / filbehandling. F.eks. om du skal kopiere bilder fra en plass til en annen, flytte musikksamlingen din, sikkerhetskopiere noen dokumenter... Alt var ganske sirup før egentlig... Nesten uansett hva man skulle kopiere så gikk det noen ekstra sekunder her og generelt føltes ytelsen som dårlig. Nå går alt som smurt, i alle fall hos meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå benytter jeg ikke fildeling jeg, men maskina ble betydelig raskere etter disse to oppdateringene Så det ser ut til Vista har fått seg ett løft! 9234793[/snapback] Ikke snakk om fildeling, men filkopiering / filbehandling. F.eks. om du skal kopiere bilder fra en plass til en annen, flytte musikksamlingen din, sikkerhetskopiere noen dokumenter... Alt var ganske sirup før egentlig... Nesten uansett hva man skulle kopiere så gikk det noen ekstra sekunder her og generelt føltes ytelsen som dårlig. Nå går alt som smurt, i alle fall hos meg 9234946[/snapback] Du har selvfølgelig helt rett det var fil kopiering jeg skulle frem til, og ikke fil deling.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 noen som har forslag til hvordan jeg får tak i de filene? har ikke stasjonær pc på nett for tiden, venter på at Telehor skal aktivere adsl-linja i leiligheten min.. så smurfer bare rundt på burgerking sitt trådløse nett med bærbar... og prøver jeg å laste ned kommer det sånn tullete validation-dings opp.. forslag? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 noen som har forslag til hvordan jeg får tak i de filene? har ikke stasjonær pc på nett for tiden, venter på at Telehor skal aktivere adsl-linja i leiligheten min.. så smurfer bare rundt på burgerking sitt trådløse nett med bærbar... og prøver jeg å laste ned kommer det sånn tullete validation-dings opp.. forslag? 9235632[/snapback] Går det ikke ann å hente ned Vista-filer med en validert XP? AtW Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jepp, funka som bare det. Supert. da er det ihvertfall noe som virker som det skal hos MS Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 får man disse oppdateringene via vanlig windows update? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Limbeck: I fylgje artikkelen kjem dei på Windows Update seinare, truleg den 14. august. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Oi, det står jo pent og tydelig jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå