Notatblokk Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Her er et bilde jeg tok på mandag. Jeg likte stemningen i bildet, og hvordan skyggene la seg. Noen med andre synspunkter? Edit: Lagt til versjon med mer luft og annet utsnitt. Endret 8. august 2007 av Juliess Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bra stemning og lys. Ble kanskje litt mye tomrom på høyre side ? Undres hva hun tenker på? Tom Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Det er kanskje mye luft der? Føler at om jeg kutter mer der, blir bildet veldig smalt. Syns kanskje også at luften bidrar til at hun sitter litt mer alene borti kanten der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Det var det jeg tenkte på ja. At bildet blir for smalt er heller ikke noe bra. Hadde du tatt bildet slik du hatte fått med hele sylinderen hun satt på, på bekostning av kassa hun har beinene på kunne kanskje virke. Tom Endret 8. august 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg syns du har fått et meget bra resultat jeg. Luften som er på høyre side gjør det lett for at blikket låser seg på jenten, som da også er målet med bildet. Det kunne kanskje vært interessant å fått med hele sylinderen som hun sitter på, men jeg er ikke sikker på om det vil gjøre bildet noe bedre, kan være det blir for mye luft til venstre da... Dette var fint. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Utrolig bra i mine øyne. Flott lys og komposisjon, ser ingenting å pirke på rent teknisk. Jeg liker tomrommet og mye luft til høyre, for det forsterker uttrykket av at hun sitter alene for seg selv og tenker. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg syns hun sitter litt rart... Lyset og det er fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå