ZindreX Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har dette tastaturet: https://prisguiden.no/product.php?productId=25601 Feilen skjedde i dag da jeg skulle starte pc'en og da ville ikke fingerprinten lyse rød, og nå vil den ikke lese fingeravtrykket mitt Jeg har prøvd å restarte pc'en, ta tastaturet ut av pc'en og plugge den inn igjen, men det funker ikke (fingerprinten bare blinker rødt når jeg plugger tastaturet inn i pc'en igjen.) Og på toppen av det hele har jeg så klart glømt passordet til brukerkontoen min Noen som har peiling på hva som er feil, og hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har dette tastaturet: https://prisguiden.no/product.php?productId=25601 Feilen skjedde i dag da jeg skulle starte pc'en og da ville ikke fingerprinten lyse rød, og nå vil den ikke lese fingeravtrykket mitt Jeg har prøvd å restarte pc'en, ta tastaturet ut av pc'en og plugge den inn igjen, men det funker ikke (fingerprinten bare blinker rødt når jeg plugger tastaturet inn i pc'en igjen.) Og på toppen av det hele har jeg så klart glømt passordet til brukerkontoen min Noen som har peiling på hva som er feil, og hva jeg kan gjøre ? 9232139[/snapback] Ok, nytt problem oppstått Skulle bytte tastaturet inn for å få ett nytt, men det gikk ikke :/ Så kjøpte en fingerprint, og tenkte at jeg kunne ha den og det gamle tastaturet (fordi det var den samme, brukte samme programvare) Men da jeg plugga den i, så skjedde det like mye som den på tastaturet Kun lys i dem når jeg tar ledningene ut og plugger dem inn igjen, og etter det blir de mørk og funker ikke. Har prøvd å gå inn i sikkermodus for å prøve å instalere cd-platene til fingerprinten igjen, men sikkermodusen funka ikke akkurat så bra som jeg husket :S Så nå lurer jeg på om noen vet om en eller annen metode for å komme forbi passordet ? Eller må jeg bare fortsette med å prøve alle mulige forskjellige passord som jeg kan tenke meg at jeg har brukt ? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Finnes plenty av metoder for å hente ut passordet fra lokale brukerkontoer. Søk litt på Google Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kanskje USB porten din som ikke funker? Prøve en annen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå