Manfred Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det var vel mer ment som enn ærlig enn en pen kommentar. Jeg synes hele siden var relativt gyselig. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ja, jeg trenger en løsning ganske fort Jeg har ikke så mye tid, men jeg kan sikkert alltids svare på et spørsmål eller to i forbindelse med cms-systemet. Svarer gjerne på et spm eller to her på siden i løpet av en uke også :-) Hva har du planer om å bruke? Jeg er en stor fan av Joomla, og synes det er veldig kjekt å bruke for å komme fort på nett med bra resultat. Bhead Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Det var vel mer ment som enn ærlig enn en pen kommentar. Jeg synes hele siden var relativt gyselig. 9256960[/snapback] Nødvendig å komme med sånne kommentarer? Syns du kan holde spydigheter for deg selv. De som har hjemmesiden, har bestemt det helt selv at den skal se ut sånn. Og de er veldig fornøyde. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det var mer kritikk en spydighet. Skal du være i bransjen må du i alle fall tåle kritikk. Jeez. En annen ting som er komplett latterlig med denne tråden er at dersom en annen hadde kommet med et slikt spørsmål hadde alle kritisert det, siden det tyder på et ekstremt lavt nivå. altså noe man bør kunne google seg frem til, eller finne en tutorial, men siden det er ei jente som skriver så er alle super-hyggelige. Det er helt latterlig. Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det var vel mer ment som enn ærlig enn en pen kommentar. Jeg synes hele siden var relativt gyselig. 9256960[/snapback] En intetsigende kommentar, det kommer ingen konkrete eksempler på hva det er du finner dårlig. Det er ikke den mest fancy siden jeg har sett, men den virker funksjonell og oversiktlig i hvert fall, noe som ellers ofte er mangelvare på de "fancy" sidene. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tja, hvor skal jeg begynne? Bakgrunnsbildet var stygt, det er et stort mellomrom i toppen som ikke er til noe, fargepalettet er forferdelig, bakgrunnsbildet i "hovedrammen" er så sukkersøtt at det er kvalmt, de "bølgeformene" i toppmenyen og i bunnen er forferdelig oppbrukt. Jeg synes heller ikke den var spesielt oversiktlig, og jeg har sett mange enkle og oversiktlige sider, som ikke ser ut som om de er satt sammen av alle mulige ting sønnen til sjefen har funnet et sted på internett. Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Det var mer kritikk en spydighet. Skal du være i bransjen må du i alle fall tåle kritikk. Jeez. En annen ting som er komplett latterlig med denne tråden er at dersom en annen hadde kommet med et slikt spørsmål hadde alle kritisert det, siden det tyder på et ekstremt lavt nivå. altså noe man bør kunne google seg frem til, eller finne en tutorial, men siden det er ei jente som skriver så er alle super-hyggelige. Det er helt latterlig. 9259430[/snapback] Ja jøss jeg tåler kritikk. Men når noen bare kommer med en kommentar at siden er gyselig sånn helt uten videre, bare for å såre noen, syns jeg det blir litt ille.. Men jeg trodde at det var det som var meningen med sånne forum var at man kunne få svar på ting man ikke fant ved å google... Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Tja, hvor skal jeg begynne? Bakgrunnsbildet var stygt, det er et stort mellomrom i toppen som ikke er til noe, fargepalettet er forferdelig, bakgrunnsbildet i "hovedrammen" er så sukkersøtt at det er kvalmt, de "bølgeformene" i toppmenyen og i bunnen er forferdelig oppbrukt. Jeg synes heller ikke den var spesielt oversiktlig, og jeg har sett mange enkle og oversiktlige sider, som ikke ser ut som om de er satt sammen av alle mulige ting sønnen til sjefen har funnet et sted på internett. 9259487[/snapback] Bakgrunnsbildet: Det er en gammel bedrift, dette bildet symboliserer det. Mellomrom i toppen: Noe som ikke alle andre sider har. Fargepalett: Valg selv av bedriften, og blå/lilla symboliserer vann/hav. Bakgrunnsbildet i hovedrammen: Mere et fint bilde som ble tatt ute på fiske. Bølgeform: Hav/vann. Bunnen: Informasjon som er ganske normalt på de fleste sider... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg tror jeg vet hvorfor ingen har sagt "Just fucking google it" her. anyways; insert funksjonen har følgende synrtaks: INSERT INTO [Tabell] ([Feltnavn], ...) VALUES ([Verdi], ...) Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Jeg tror jeg vet hvorfor ingen har sagt "Just fucking google it" her.anyways; insert funksjonen har følgende synrtaks: INSERT INTO [Tabell] ([Feltnavn], ...) VALUES ([Verdi], ...) 9259997[/snapback] Jepp har funnet ut det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå