Gå til innhold

Rally på Evjen

Anbefalte innlegg

Var på rallyen som var på Evjen på lørdag (4. august, Vestvågøy, Lofoten), der tok jeg en del bilder, og har lagt ut de jeg likte. Det ble en del, mange like, men med forskjellige biler for det meste (på de som er like), så ville ikke velge ut noen som ikke skulle være der når jeg likte selve bildet.

Martin Schanke var der også. Han kjørte en tur vs. ordføreren i Moskenes som overleverte en gammel brannbil de Moskenes Kommune donerte til rallyen på Evjen. Bildene etter Schanke og ordføreren (gul og sort bil), er Schanke vs. ordføreren, Schanke i den sorte bilen.

Evjen 2007.08.04

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men dette er jo bildeKRITIKK-delen av forumet! Da skal det legges bilder her for KRITIKK. Ikke bare for å vise frem. Tror også det står i den klistra tråden at man helst skal plukke ut en 1-3 bilder, og kanskje også skrive litt om dem om man vil. Ikke et helt galleri.

Lenke til kommentar
Flyttes til Fotografering-kategorien...

9232196[/snapback]

Ok, da vet jeg det :)

Det er fullt mulig å se gjennom de små versjonene man ser først i albumet der før man går inn og ser på selve bildet, så orket ikke legge noen små versjoner her siden jeg ville vise alle for de som liker rally.

Endret av netrex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...