Bringebærsaft Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 har et gforce 8800ultra + fysikkkort... 2 harddisker og 2 dvd\cdrom. skal kanskje kjøre sli opsett en gang i tia... duger da denne : hiper har denne fra før fotron skla jeb bruke den nye, eller den gammle? hva mener dere? har ikke så stor peiling på strømforsyninger. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den du har fungerer helt fint, ingen behov for å bytte. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fungerer med den du allerede har ja. Lenke til kommentar
Bringebærsaft Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Fungerer med den du allerede har ja. 9231910[/snapback] hiper følger uansett med kabinettet, betaler ikke noe særlig ekstra, så trenger jeg 2 strømforsyninger uansett, siden jeg har 2 pcer.. så hvilken burde jeg bruke på nymaskina? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ser ut som Hipern har noe sterkere 12V rails, ville derfor hatt Hiperen i hovedpcn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå