Lars73 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Noen som har gjort seg noen tanker om hvorfor fargene er slik de er på google logoen? Jeg klarer ikke å se noen logisk sammenheng i fargevalgene, og det irriterer meg litt. Kan ikke tro at de valgte farger tilfeldig :o :google: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 vel.. en tanke som 'rinner meg i hu' er at de som lærte bort 'ROGGBIF'-regla på fargene i regnbuen (for de uinvidde; rød, orange, gul, grønn, blå, indigo, fiolett), var litte-granne dyslektiske... ...noe gikk feil i opplæringsprosessen.... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 På alle fjernkontroller er fargene fra venstre mot høyre på 4 av knappene Rød Grønn Gul Blå. Norsk Tipping sin logo i sirkel, start opp til høyre; samme rekkefølge. OL-ringene er det samme fra høyre mot venstre, unntatt den svarte i midten (svart er ikke en farge). Denne rekkefølgen av disse 4 fargene finnes på de merkeligste steder. Tar du RødGrønnGulBlå-rekkefølgen ut av bokstavene i Google + RødBlå som er de to fargene som 2 lag som spilte mot hverandre ALLTID hadde når du spilte sportsspill på C64 hadde (og som også er fargene på klærne jeg har på meg i dag), får du "OL og eg". *pust pust* Altså dreier det hele seg om noens forhold til OL. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Ikke en dårlig forklaring bdd, men kjøper den ikke helt... :-? Ikke din heller the girl Skal tenke litt mer på det, og komme tilbake med en reell løsning. Bare jeg får på plass hvorfor de har brukt blå og rød to ganger??? Merkelige greier... hmmm *tenke* Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 den blå er vel grei nok.. siden den første g'en er blå hvorfor ikke også den andre? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har må sent mail til google ang. temaet. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som har gjort seg noen tanker om hvorfor fargene er slik de er på google logoen? Fordi det ser fint ut Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 kunne ikke bry meg mindre Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har må sent mail til google ang. temaet. post svaret du får da 8) Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ja, jeg skal poste svaret. Har ikke fått noe enda. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Endelig har jeg fått svar: There is no significance to the colors chosen for our Google logo. We have chosen them because of their cheerful nature. Da er det klart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Endelig har jeg fått svar: There is no significance to the colors chosen for our Google logo. We have chosen them because of their cheerful nature. Da er det klart... aaaaaah!!!!! :google: Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Bra jobba... Da slipper jeg å lure på det Nå må jeg jo si at jeg ikke syntes det var så lystig som de skal ha det til... :o Litt skuffa er jeg jo og... Trodde det skulle være noe mer bak fargene enn "cheerful" Kanskje han juger??? :-? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Kanskje han juger??? Ja! Konspirisasjon... Alle _vet_ at google samler inn hjernebølgene våre . Hvorfor pokker skulle han lyve? Edit:skriveleif Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Syns dere bør sende over noen av teoriene lenger oppe i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå