Joachim_F Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Monolith har snakket litt om etterfølgeren til F.E.A.R., samt lagt ut tre navneforslag du kan stemme på. Les mer Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg stemte iallefall på Project Origin, de andre synes jeg hørtes krøklete ut. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ditto, var det som klinget best i mine ører også. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nolf 3 hadde vært fint. Spiller nummer 2 ennå. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ingen av navneforslagene var noe særlig gode, men stemte på Project Origin jeg også. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vent. Skal N.O.L.F. bety noe? Jeg hadde ikke tatt noe hint >< Likte C.H.U.C.K.N.O.R.R.I.S. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hihihi, skal si det er bra mange "darke" spill der ute. Finn på noe nytt, for føkks seik! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Om jeg husker riktig står N.O.L.F. for "No One Lives Forever" og dette spillet finnes det to av. Det første ble viden kjent for å være en god parodi på typiske spionthriller-spill. Angående navn til F.E.A.R.-etterfølgeren kan jeg like gjerne slenge meg på vogna med Project Origin jeg også. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Vent. Skal N.O.L.F. bety noe? Jeg hadde ikke tatt noe hint >< Nei, men i motsetning til deg har Monolith laget to briljante skytespill som har nettopp den forkortelsen, så jeg tror de gjør det. Edit: I forhold til de tre finalistene synes jeg Dead Echo var best. Project Origin er det tammeste av navnene, det bare oser det "generisk skytespill" av. Endret 8. august 2007 av Joachim_F Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 får håpe noen andre lager et spill som heter P.A.N.I.C.S i samme sjanger Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 måtte installere NOLF 2 igjen, spillet holder seg veldig bra. både på gameplay og grafikk spillet er jo tross alt 5 år gammel. spillet har også veldig bra action, (syns det er bedre action enn i FEAR) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dead Echo, Dark Signal og Project Origin? Hjelpe og trøste, velkommen til generiske-navn-o-rama. Hva sier det om fanskaren til F.E.A.R. når det der er det beste de klarer å skrape sammen? Grøss. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dead Echo, Dark Signal og Project Origin? Hjelpe og trøste, velkommen til generiske-navn-o-rama. Hva sier det om fanskaren til F.E.A.R. når det der er det beste de klarer å skrape sammen? Grøss. 9236902[/snapback] Indeed og enig! Jeg gidder ikke stemme på noen av dem der. De kunne like gjerne ha kasta en terning, eller kalt det Project Origin: Dead Echo, Dark Signal. Så kan dem hive med alle. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Likte ingen av navnene jeg heller. Nå er ikke jeg noe fan av Chuck Norris eller Walker Texas Ranger,men hadde det kommet et spill som het C.H.U.C.K.N.O.R.R.I.S så hadde jeg kjøpt det med en gang. Hadde sikkert forhåndsbestillt det bare pga navnet. :!: Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hadde C.H.U.C.K.N.O.R.R.I.S vært en mulighet hadde jeg stemt på det Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Dårlige forslag men jeg stemte Dead Echo. Husk at et franchise navn bør være lett å si, lett å huske. F.E.A.R var jo også et av de tammeste navnene noensinne. Btw Project Origin høres jo bare såå 1995 ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg