kikk0 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei! I dag skulle eg prøve GTA 3 med min relativt nye GPU. Har hatt problem med flimmer i Counter Strike fra før , men har blitt vant til det. Når eg skulle prøve GTA 3 i dag hakket det og lagge noe grusomt har forøvrig det aller nyeste med drivere og Direct X Har disabla /enabla det aller meste av antialasing, vsync etc. har fortsatt dårleg grafikk enda eg stilte OFF på alt med grafikk å gjere i GTA 3 options Kan det vere noe galt med skjermkortet mitt som for øvrig er et MSI GeForce Ti4200 8X AGP 128 MB DDR-Ram??? Er det noen som eventuelt har hatt samme problem som har funnet ut av det? Er open for alle forslag På forhand takk Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hvis du har installert DirectX 9, så bør du kanskje prøve med 8.1. Flere her som opplever problemer med versjon 9. last ned avinstallasjons prog. for 9.0 og installer 8.1. Hvis det er DX9 du bruker da...? :wink: Fred. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Lagging er et stort problem på tidlige utgaver av gta3 (bug), spesielt i wares versjonen mener jeg å huske. Det du må gjøre er å laste ned en patch. Mener du skal kunne finne den på DC. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Direct X unsinstaller? Hvor finner eg det? har lett på microsoft sine sider, men finner det ikke:( noen som vet? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Direct X unsinstaller?Hvor finner eg det? har lett på microsoft sine sider, men finner det ikke:( noen som vet? Er litt redd for å referere til :google: , så hjelper deg litt på vei: F.eks her for WinXP Microsoft er vel foresten den siste siden jeg kan tenke meg ville legge ut en uninstaller av Dx Det måtte vel noen rettsaker til for å få de uninstallerne dem har der nå? Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Sjekk om du har fått noen nye private meldinger... Fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå