hølands_gutt Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) hei, har en Acer aspire 1680 som har begynt å små henge seg, eks: sitter gjerne på msn i 20 minutter, men etter de 20 minuttene så fryses alt også går det 15 sek så kommer den seg igjen. også etter 20 min så fryses den igjen. Hva kan være feilen? jeg har planer om å selge den etterhvert, å vil gjerne ikke selge som sånn er nå! hva kan ha blitt slitt? prossesoreren? rambrikkene? Endret 8. august 2007 av hølands_gutt Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har du formatert PCen din før? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 har det ja annen ting er at jeg merker at han blir litt varm under etter en stund? dårlig vifte? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg har bytta vifte med stort hell på et par eldre bærbare datamaskiner. Samme symtptomer som din. Endret 8. august 2007 av JimL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå