Gå til innhold

NetCom med gratis ringing til andre NetCom kunder!


Anbefalte innlegg

Fikk en sms med en gladmelding nå nettopp, alle kunder med ActiveTalk Pluss abb. ringer gratis til andre NetCom kunder, uten å måtte tegne NetCom Venner tjeneste.

 

Eneste kostnaden blir da oppstartsavgiften på 69 øre...

 

Begynner å komme seg dette her, håper de andre operatørene blir med å presse dette enda mer ned, slik at også datatrafikk blir billigere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle bare mangle så svindyrt som det abonnementet er.

9231589[/snapback]

Blir ikke så fælt når man kan kjøpe en SE K810i for kr 1,- med 1 års binding. kr 199 x 12mnd + kr 1 = 2.389,-. Prisen inkluderer da gratis trafikk (oppstartsavgift på 69 øre) til andre NetCom kunder og en telefon som koster rett i underkant av kr 3.000,- på nettet...

Lenke til kommentar
Fikk en sms med en gladmelding nå nettopp, alle kunder med ActiveTalk Pluss abb. ringer gratis til andre NetCom kunder, uten å måtte tegne NetCom Venner tjeneste.

9231468[/snapback]

Og for å være sikker, send VENN <tlfnr> til 1995, så ser du om det er en NetCom-kunde :) (koster ingenting å sjekke)

 

(Jada, jeg vet fordi jeg jobber i NetCom)

Endret av zegenie
Lenke til kommentar

Har ikke de fleste abbonement denne funksjonen?

 

Det jeg har fatt med meg er det reklame for at nesten alle abbonement kan man ringe gratis innad i familien, og noen kan man ogsa ringe til alle som har samme operator.

 

Mange har ogsa gratis ringeminutter, sa det nesten blir det samme. Onecall feks.

Lenke til kommentar
Har ikke de fleste abbonement denne funksjonen?

 

Det jeg har fatt med meg er det reklame for at nesten alle abbonement kan man ringe gratis innad i familien, og noen kan man ogsa ringe til alle som har samme operator.

 

Mange har ogsa gratis ringeminutter, sa det nesten blir det samme. Onecall feks.

9233299[/snapback]

Jepp, det er veldig populært med "ring gratis til --"-tjenester for tiden. Fordelen med inkluderte minutter som f.eks. OneCall er at du ikke trenger å bry deg med hvem du ringer til ...

 

Fordelen med tjenester som NetCom Venner, DJuice Friends, Tele2 Kompis og Chess Friends er at du ikke trenger å bry deg med hvor mye du ringer (bortsett fra oppstartsavgift på de av abonnementene/tjenestene som har det).

Endret av zegenie
Lenke til kommentar
Fikk en sms med en gladmelding nå nettopp, alle kunder med ActiveTalk Pluss abb. ringer gratis til andre NetCom kunder, uten å måtte tegne NetCom Venner tjeneste.

9231468[/snapback]

Og for å være sikker, send VENN til 1995, så ser du om det er en NetCom-kunde :) (koster ingenting å sjekke)

 

(Jada, jeg vet fordi jeg jobber i NetCom)

9233259[/snapback]

 

Skal vi skrive telefonnummeret til vennen istedenfor "VENN"?

Koster det ikke 59 øre for å sende meldingen heller? (SmartTalk Org med NetCom Venner)

Lenke til kommentar
Fikk en sms med en gladmelding nå nettopp, alle kunder med ActiveTalk Pluss abb. ringer gratis til andre NetCom kunder, uten å måtte tegne NetCom Venner tjeneste.

9231468[/snapback]

Og for å være sikker, send VENN til 1995, så ser du om det er en NetCom-kunde :) (koster ingenting å sjekke)

 

(Jada, jeg vet fordi jeg jobber i NetCom)

9233259[/snapback]

 

Skal vi skrive telefonnummeret til vennen istedenfor "VENN"?

Koster det ikke 59 øre for å sende meldingen heller? (SmartTalk Org med NetCom Venner)

9233534[/snapback]

 

oops, my bad. oppdatert nå :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-376f9
Og der var omsider NetCom Venner tilgjengelig for YoungTalk-kunder også ! Klart for bestilling fra morgen¨, mandag den 17.desember 2007. En hyggelig julegave fra NetCom :-)

Klarte ikke å finne dette på NCs hjemmeside. Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Og der var omsider NetCom Venner tilgjengelig for YoungTalk-kunder også ! Klart for bestilling fra morgen¨, mandag den 17.desember 2007. En hyggelig julegave fra NetCom :-)

Klarte ikke å finne dette på NCs hjemmeside. Kan du hjelpe meg?

 

Ser ikke ut til at siden er oppdatert riktig enda, men stemmer at det ble lansert for YoungTalk og kontant i dag.

 

Kan bestilles ved hjelp av SMS

 

Kodeord for å bestille YoungTalk: VENNERYT

 

Kodeord for å bestille Kontant: VENNERKON

 

 

 

Fakturering

 

YoungTalk blir belastet med kr 29,- på faktura. Kontantkunder blir trukket fra ringekonto på bestillingstidspunkt for gjenværende periode av måneden. Deretter kr 29,- den første i hver mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...