Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ogsaa viktig aa se hvilke lag kommer til aa faa en "lett" maaned, for aa sanke litt seierspoeng. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er litt redd for at jeg har satset litt feil. Lite profiler, men mange stabile fra store lag. Muligens bedre med noen profiler og resten søppel? eller? 9246829[/snapback] Det tror ikke jeg. Jevnt og stabilt med faste spillere, uansett lag, tror jeg er nøkkelen. 9246839[/snapback] Men så igjen kommer det jo litt på hvordan de som regner poeng er, om de ser seg blind på overstegsfinter o.l. Eller ser helheten og gir spillere som Alonso, Scholes, Carrick, Arteta++ de poengene de fortjener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er litt redd for at jeg har satset litt feil. Lite profiler, men mange stabile fra store lag. Muligens bedre med noen profiler og resten søppel? eller? 9246829[/snapback] Det tror ikke jeg. Jevnt og stabilt med faste spillere, uansett lag, tror jeg er nøkkelen. 9246839[/snapback] Men så igjen kommer det jo litt på hvordan de som regner poeng er, om de ser seg blind på overstegsfinter o.l. Eller ser helheten og gir spillere som Alonso, Scholes, Carrick, Arteta++ de poengene de fortjener. 9246862[/snapback] Har du ikke lest reglene? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er litt redd for at jeg har satset litt feil. Lite profiler, men mange stabile fra store lag. Muligens bedre med noen profiler og resten søppel? eller? 9246829[/snapback] Det tror ikke jeg. Jevnt og stabilt med faste spillere, uansett lag, tror jeg er nøkkelen. 9246839[/snapback] Men så igjen kommer det jo litt på hvordan de som regner poeng er, om de ser seg blind på overstegsfinter o.l. Eller ser helheten og gir spillere som Alonso, Scholes, Carrick, Arteta++ de poengene de fortjener. 9246862[/snapback] Har du ikke lest reglene? 9246866[/snapback] Hehe, nå så. Jeg har selvfølgelig skumlest alt, men regnet med at dette var likt andre spill jeg har vært med på før. Isåfall kan man jo være så kynisk at man bare kjøper ræva forsvarere som ikke får spille. Å en midtbane og spisser som du vet kasserer inn poenger. Eventuelt motsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Eventuelt kjøpe gode spillere på relativt gode lag som gjør det relativt godt kombinert med spisser som spiller hele kampen og putter en gang i blant? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mange muligheter, men jeg mener bare at systemet har svakheter Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Var det virkelig ingen poeng for målgivende pasning? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ser det er mange som velger Tevez. Er dere SÅ sikre på at han gjør det bra med en gang altså... ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ser det er mange som velger Tevez. Er dere SÅ sikre på at han gjør det bra med en gang altså... ? 9247003[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Han får jo ikke spille de første kampene heller. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Men om han blir satt over til United etter det kan jeg ikke legge han inn i laget, grunnet at jeg har tre United-spillere fra for. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nytt lag: Reina Bouma - Agger- S. Campbell - Geremi Ronaldo - B.Emerton - Carrick - Hargreaves Bent - T. Walcott Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Da tror jeg at jeg har gjort mine siste forandringer før det smeller i morgen... Ny keeper, ny høyre back, to nye på midten måtte ha gjøre plass til Scholes og Fabregas og byttet ut Andy Johnson på topp med Benny McCarthy... Har i hvertfall en god keeper og en "grei" midtbane og spissrekke... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Da har jeg solgt alle spillerene på Termometer, jeg kommer til å spille med Termometer FC. Grunnen til dette var at jeg hadde skrevet inn feil mailadresse da jeg registrerte Termometer laget, jeg glemte passordet og når jeg skulle gjennoprette det kom jeg ingen vei grunnet den feilregistrerte mailadressen. Synes det var litt rart at man ikke kunne trekke seg fra en liga Her er Termometer FC's lag som jeg regner med kommer til å stå seg frem til i morgen. Robinson Mellberg - Toure - A. Ferdinand - Carragher Fabregas - Wright Phillips - Mascherano - Malouda Torres - Walcott Jeg har som tidligere nevnt ikke tatt hensyn til plasseringer på banen høyre/venstre osv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Da har vi gjort de siste forandringene, byttet høyreback igjen tilbake til han som var der fra før, for da fikk jeg råd til Torres Lenke til kommentar
sigz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Lagoppstilling - sigzFC E van der Sar J. Djourou - N. Valente - J. Spector - A. Cole C. Ronaldo - N. Butt - G. Teale - M.G. Pedersen W. Rooney - O. Martins Endret 10. august 2007 av sigz Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Skal ikke starte liga på http://fantasy.premierleague.com da? Synes den er bedre. 9244772[/snapback] Vi kan vel gjøre det også? Laget mitt på Fantasy PL: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor James Rosenior McEveley Dawson© Dunne Ronaldo Arteta Fabregas Gamst Pedersen Tevez Rooney Innb: Al Habsi Macken Teale Pearce Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Skal ikke starte liga på http://fantasy.premierleague.com da? Synes den er bedre. 9244772[/snapback] Vi kan vel gjøre det også? 9249530[/snapback] Koster ikke det 60 spenn eller noe sånt? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Koster ikke det 60 spenn eller noe sånt? 9249718[/snapback] Gratis. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Holder meg bare til crazysoccer. Gidder ikke holde på med to! Forøvrig satt Sun Jihai fra Man City på venstrebacken Tror ikke jeg endrer så fryktelig mye mere The Blaxies: D.James L.Rosenior - A. Ferdinand - S.Distin - Sun Jihai C. Ronaldo - F.Fabregas - S. Gerrard - D.Zokora W. Rooney - N.Anelka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg