Mats1988 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen andre som har problem med og logge inn? 9238705[/snapback] Japp, får "wrong login". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Sånn holdt det på for meg i fjor også, men jeg bruker tryllestav funksjonen til Opera så det var bare å trykke to ganger så var jeg inne. Men trenge ikke å gjøre det nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Burde jeg ha Nani på høgre midtbane og C.Tevez på topp, eller C.Ronaldo høgre midt og D.Healy på topp? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg hadde vel ikke satt Nani på laget, siden han kommer til å starte mange kamper på benken i starten av sesongen og bare komme inn på slutten av kamper. Han må da ha spilt 30 minutter for å få poeng, så han vil nok ikke dra inn alt for mye poeng i starten. Ronaldo er derimot et sikkert kort, han var vel den spilleren som ga mest poeng i hele fjor... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg hadde vel ikke satt Nani på laget, siden han kommer til å starte mange kamper på benken i starten av sesongen og bare komme inn på slutten av kamper. Han må da ha spilt 30 minutter for å få poeng, så han vil nok ikke dra inn alt for mye poeng i starten. Ronaldo er derimot et sikkert kort, han var vel den spilleren som ga mest poeng i hele fjor... 9240744[/snapback] Så da holder jeg en knapp på C.Ronaldo, men spissene er så dyre at Healy var den beste i 5mill klassen... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg ville valgt Nani/Tevez, ettersom Ronaldo er ei ufordragelig klyse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg ville valgt Nani/Tevez, ettersom Ronaldo er ei ufordragelig klyse. 9240761[/snapback] Dårlig grunn til å velge han bort. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Absolutt. Kjøpte meg C.Ronaldo nå, selv om jeg kanskje burde ha satset på litt bedre backer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Om man har råd til Ronaldo og Drogba/Rooney bør man nesten kjøpe de... Alle tre kommer til å spille fantastisk fotball i år. Jeg valgte Rooney istedet for Drogba, fordi at jeg tror han vil bli suveren i år, og Ronaldo er nok den spilleren til 10 mill som sanker flest poeng. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ah.. Nå kom jeg på at Newcastle har Stephen Carr, og at Ramage kanskje ikke er så godt valg på høyrebacken. ^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er litt tvilende til Jloyd Samuel, tror kanskje at jeg burde bytte han ut. Noen som vet om han er fast på laget til Bolton? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Om man har råd til Ronaldo og Drogba/Rooney bør man nesten kjøpe de... Alle tre kommer til å spille fantastisk fotball i år. Jeg valgte Rooney istedet for Drogba, fordi at jeg tror han vil bli suveren i år, og Ronaldo er nok den spilleren til 10 mill som sanker flest poeng. 9240837[/snapback] Jeg ser kun stats ifra ifjor når jeg velger ut laget, med unntak av forsvaret siden jeg ikke finner skikkelig på de. grr. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg ser kun stats ifra ifjor når jeg velger ut laget, med unntak av forsvaret siden jeg ikke finner skikkelig på de. grr. 9240864[/snapback] Hvor er fjorårsstatsen? Kan jo hende at nykommerne spiller som guder, alle mann, men kunne vært greit å se på dem. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg ser kun stats ifra ifjor når jeg velger ut laget, med unntak av forsvaret siden jeg ikke finner skikkelig på de. grr. 9240864[/snapback] Hvor er fjorårsstatsen? Kan jo hende at nykommerne spiller som guder, alle mann, men kunne vært greit å se på dem. 9240870[/snapback] Mine hemmeligheter. Man ser vel stort sett bare assists o.l. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 COYS FC er med Tviler på at jeg vinner, men det blir gøy å se! Jeg har forresten Rosenior på høyreback, tror han kommer til å få en kanon-sesong Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det har jeg og nå. Rask høyeback, var ganske så god i fjor Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Om man har råd til Ronaldo og Drogba/Rooney bør man nesten kjøpe de... Alle tre kommer til å spille fantastisk fotball i år. Jeg valgte Rooney istedet for Drogba, fordi at jeg tror han vil bli suveren i år, og Ronaldo er nok den spilleren til 10 mill som sanker flest poeng. 9240837[/snapback] En god grunn for å velge Rooney foran Drogba. United scorer stort sett mer mål en chelsea, så skal man ha offensive spillere som generer mye poeng så er United veien å gå, skal man ha poengen for forsvarspillere så velger man Cech i mål med Terry og Carvalho, der har man ca. 500 poeng bankers i løpet av en sesong. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har aldri spilt dette før, men, man lærer jo, og det er lov å bytte ut spillere, så troppen blir garantert ikke den samme som den jeg startet med. Vurderer nå å bytte ut Landzaat og Samuel, tror det kan være lurt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tenk så flaut å ligge på bunn i denne ligaen. Jeg dør hvis jeg ligger sist etter første runde. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Tenk så flaut å ligge på bunn i denne ligaen. Jeg dør hvis jeg ligger sist etter første runde. 9241126[/snapback] Flott å bli kalt forumets dårligste manager... Men for å gjøre det litt morsomt, vi kan vel si at den som ligger etter en runde må tåle tyn fra de andre som er med fram til neste runde, eller noe sånt. Kanskje at man må ha "Jeg er forumets dårligste manager" i signaturen, så har vi litt å spille om. Den som er best får det selvsagt på motsatt måte. *krysse fingrene for at mitt lag gjør det bra* Edit: Faen så irriterende den jævla Worng login skulle være da? Endret 9. august 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg