Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De rykker stadig bakover i køen...

Det var da som pokker så lite poeng som har kommet de siste rundene. Får satse på at det bedrer seg i julekampene, så lenge Elano kommer tilbake.

Den første posten var da oppdatert igjen, bedre sent enn aldri.

Lenke til kommentar

Laget mitt ser sånn ut for tiden og har gjort det de siste 6-7 rundene:

James

Upson - Laursen - Vidic - Richards

Ronaldo - Elano - Fabergas - M. Petrov

Rooney - Anelka

Skal jo plukke poeng de gutta der, men hvis det ikke blir bedre en + - 30 så må jeg kanskje gjøre noe med måndesskifte, da har jeg også 8 bytter tilgode...

Lenke til kommentar

Sånn ser altså lederlaget ut for øyeblikket:

A.Isaksson

P.Evra - M.Upson - M.Richards - G.Johnson

C.Ronaldo - T.Cahill - M.Petrov - F.Fabregas

C.Tevez - E.Adebayor

Blir nok gjort noen bytter i løpet av kvelden/morgendagen. Har tross alt 16 overganger igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kommer ikke til å avsløre mitt nåværende lag. Det er for genialt til det. Jeg kan nevne at jeg har fire av de samme spillerne som Manx og GBD.

Lenke til kommentar

Det er nå så. Men regner med at når man først er fan av et lag blant topp 5 så har man så mange av spillerene deres som mulig. Og det er vel sannsynligvis grunnen til at wh1te gjorde et hopp på listene, etter en overbevisende seier mot Pompey.

EDIT: Ok, trekker meg. Overrasket :)

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg gjorde ikke et hopp på listen. Jeg fikk like mange poeng denne gang som sist (+1). Jevn fremgang. Det var de over meg som ikke innfridde.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg er overbevist.

Kan forøvrig bli interessant hvis noen av de i toppen (av Hw-ligaen) har mange spillere som skal være med i Afrika-mesterskapet, samtidig som de har mangel på overganger. Har bare Adebayor fra Afrika, og Togo er vel ikke kvalifisert engang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...