Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har fått inn Tevez på laget. Hadde egentlig lyst på Adebayor, men jeg har allerede tre fra Arsenal. 9 millioner er så kjip sum. Jeg bør kanskje få inn Torres etter hvert, men da ryker en annen klassespiller. Kvitter meg muligens med Flamini.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått inn Tevez på laget. Hadde egentlig lyst på Adebayor, men jeg har allerede tre fra Arsenal. 9 millioner er så kjip sum. Jeg bør kanskje få inn Torres etter hvert, men da ryker en annen klassespiller. Kvitter meg muligens med Flamini.

Kjøpte Rooney, regner med at han finner tilbake til formen. Samt Lescott, McCartney, Zogbia. Satser på litt middelklasse frem mot jul, så handler jeg heller flere fra storklubbene når sesongen drar seg til.

Petrov har jeg hatt fra nesten dag en, poengrøveren min.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Har kommet meg opp på en 7. plass men det er jo tett mellom 4 mann der kan man jo si :)

La merke til at de har satt at neste runde er 22.12, noe som vil si at de hopper over neste helg. Ikke godt å si hvorfor men det kan vel hende at det gjøres om på før helgen. Litt synd om den runden blir borde (hvis den blir borte) med kamper som liverpool-United og chelsea-gunners...

Første posten er da oppdatert igjen og jeg la også merke til at Raste er på god vei å ta igjen gutta som ligger foran han...

Edit: Få med seg alle ordene er jo ikke så dumt...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...