Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har fått inn Tevez på laget. Hadde egentlig lyst på Adebayor, men jeg har allerede tre fra Arsenal. 9 millioner er så kjip sum. Jeg bør kanskje få inn Torres etter hvert, men da ryker en annen klassespiller. Kvitter meg muligens med Flamini. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tok ut Michael Essien som jeg trodde skulle bli en hit på laget, men han har jo ikke spilt på seg så mange poeng. Erstatta han med Petrov, som må være største røverkjøpet på CS. Håper han fortsetter å spille slik. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg har fått inn Tevez på laget. Hadde egentlig lyst på Adebayor, men jeg har allerede tre fra Arsenal. 9 millioner er så kjip sum. Jeg bør kanskje få inn Torres etter hvert, men da ryker en annen klassespiller. Kvitter meg muligens med Flamini. Kjøpte Rooney, regner med at han finner tilbake til formen. Samt Lescott, McCartney, Zogbia. Satser på litt middelklasse frem mot jul, så handler jeg heller flere fra storklubbene når sesongen drar seg til. Petrov har jeg hatt fra nesten dag en, poengrøveren min. Endret 5. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Så jævla typisk at jeg har Laursen idag, i en kamp Villa faktisk burde vunnet, men ligger under 3-1 Endret 8. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Faen, jeg har Laursen jeg å Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) ser jo ut som Laursen har hatt et par kjempe sjanser også Endret 8. desember 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Har jeg hatt i hele år så noen smeller må man regne med, men han skulle jo hatt et mål i dag... Eneste driten er jeg skaffet meg Mellberg på fantasy før denne runden også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg byttet selvsagt inn Laursen til denne runden Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Woohoo! Har Ronaldo og Tevez på Fantasy! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Deilig å ha Tevez, Ronaldo og Evra på en dag som denne, og samtidig ikke ha en eneste fra Liverpool. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Woohoo! Har Ronaldo og Tevez på Fantasy! Jeg byttet ut Tevez foran denne runden, og inn med Torres og Gerrard, haha. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Woohoo! Har Ronaldo og Tevez på Fantasy! Jeg byttet ut Tevez foran denne runden, og inn med Torres og Gerrard, haha. Haha, ballen er rund. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tevez og Ronaldo på CS. Ser ut som at det kan bli en bra runde, så lenge City tar en storseier, muligens med et par mål fra petrov! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Heldigvis bare en Arsenal og en Liverpool spiller da. Men solgte tevez å kjøpte Rooney før denne runden :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Alle spillerne på laget mitt tapte denne runden, sett bort i fra United-spillerne mine. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Bare 3 spillere på mitt lag som vant. :/ 13 poeng denne gangen, men hvorfor er Teggy foran meg? R kommer før T. Uansett et mirakel at jeg fortsatt befinner meg i toppen. Endret 9. desember 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Har kommet meg opp på en 7. plass men det er jo tett mellom 4 mann der kan man jo si La merke til at de har satt at neste runde er 22.12, noe som vil si at de hopper over neste helg. Ikke godt å si hvorfor men det kan vel hende at det gjøres om på før helgen. Litt synd om den runden blir borde (hvis den blir borte) med kamper som liverpool-United og chelsea-gunners... Første posten er da oppdatert igjen og jeg la også merke til at Raste er på god vei å ta igjen gutta som ligger foran han... Edit: Få med seg alle ordene er jo ikke så dumt... Endret 10. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, ser at jeg er bedre igang nå. Eneste var at denne helgen fikk jeg kun 17 poeng, satser på mer neste helg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Å med stor selvfølgelighet passerer jeg Wh1te's tiggere, å er dermed blant topp 10. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hm, ser at jeg befinner meg på en tredjeplass, vurderer å bytte ut Hleb og Arbeloa, fordi de er mine svakeste for øyeblikket, med henholdsvis 42 og 43 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg