Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke vore inne her på en stund nå, hadde forresten vore fint om du sluttet å opprette nye lag for meg tomhel. Jeg har bare HellenPOK laget... :dontgetit:  :nei:

9356749[/snapback]

Nei. HELLENPOK laget var det jeg som lagte du som overtok/deltok med, så lagte du deg din egen...Jeg vet f.eks passordet på den brukeren...

9357187[/snapback]

Det er ikke så rart at du vet pass. på miniPOK laget, siden det var du som opprettet det :dontgetit::tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

For det første: Jeg vet ikke passordet på "miniPOK"-laget pga at det er DITT lag.

Du og jeg har laget "hellenpok" det er VÅRES. Du har laget "miniPOK", og jeg har laget "tomhel". Du vil ikke ha signaturen for forumets dårligste manager og derfor sier du at "hellenPOK" er ditt lag. Og at jeg bare lagte "miniPOK"-laget og kjøpte dårlige spillere...

Så: Enten skifter du over til miniPOK og tar signaturen(som du sikkert ikke har lenger da) eller så selger jeg alle spillerne på laget VÅRT!

Ditt valg :!:

Lenke til kommentar
For det første: Jeg vet ikke passordet på "miniPOK"-laget pga at det er DITT lag.

Du og jeg har laget "hellenpok" det er VÅRES. Du har laget "miniPOK", og  jeg har laget "tomhel". Du vil ikke ha signaturen for forumets dårligste manager og derfor sier du at "hellenPOK" er ditt lag. Og at jeg bare lagte "miniPOK"-laget og kjøpte dårlige spillere...

Så: Enten skifter du over til miniPOK og tar signaturen(som du sikkert ikke har lenger da) eller så selger jeg alle spillerne på laget VÅRT!

Ditt valg :!:

9364649[/snapback]

Okei... Så vidt jeg forstår så selger du alle spillerene på vårt lag (som JEG! lagde, og du gav meg eneretten til), så opretter du eit annet lag med drittspillere som du påstår er mitt??? :dontgetit:

Det blir FOR dumt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...