Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Uh, klarer ikke aa logge inn, jeg. Faar "Worng login" uansett hvilket passord jeg proever. Noen som vet hva feilen kan vaere?

Jeg leder fortsatt? :cool:

9315803[/snapback]

er du på den norske siden?

Pokker, gult til A.Cole :thumbdown:

Vertfall bra at Lampard scorte da(på en straffe han ikke skulle hatt)...

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh! Endelig satt det for min del også. Fikk 32 poeng, og klatra 20 plasser opp til en 6 plass. Det er jeg fornøyd med! :D

Gjør det greit på fantasy også, bare to poeng unna 2.plassen. Hvem er DurinPies?! Bra med poeng på han hvertfall. Det som er surt for min del er at jeg rota bort 32 poeng på bytter etter første runde. De tok en del mer poeng en det jeg trodde for hvert bytte. :( Men jaja, gjort er gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Har ikke vore inne her på en stund nå, hadde forresten vore fint om du sluttet å opprette nye lag for meg tomhel. Jeg har bare HellenPOK laget... :dontgetit:  :nei:

9356749[/snapback]

Nei. HELLENPOK laget var det jeg som lagte du som overtok/deltok med, så lagte du deg din egen...Jeg vet f.eks passordet på den brukeren...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Fint hvis dere hadde blitt enige, sånn at dere får solgt spillerene på det ene laget :)

9357310[/snapback]

Ja, detter er ren "ansvarsfraskriving" men da kan jo jeg selge alle spillerne på det laget han liksom har. Eller hva burde jeg?

Men on-topic:

Fabregas scorte:wee:

Lampard scorte:wee:

mangla bare en United-seier nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...