Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvt å logge inn i 3 dager nå, men får det faen ikke til! Hva skal jeg gjøre?

9289745[/snapback]

Jeg klarer fortsatt ikke å logge inn :mad: "Wrong login" Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Edit: Det står faktisk "Worng login"

9293506[/snapback]

Jeg har samme problemet på min bærbare.

Kan bare logge inn på den stasjonære, hvor firefox har lagret passordet. Jeg vet hva passordet er, og vet at jeg har skrevet inn riktig mailadresse, men når jeg velger glemt passord, så kommer det opp at mailadressen er feil.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg har prøvt å logge inn i 3 dager nå, men får det faen ikke til! Hva skal jeg gjøre?

9289745[/snapback]

Jeg klarer fortsatt ikke å logge inn :mad: "Wrong login" Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Edit: Det står faktisk "Worng login"

9293506[/snapback]

Jeg har samme problemet på min bærbare.

Kan bare logge inn på den stasjonære, hvor firefox har lagret passordet. Jeg vet hva passordet er, og vet at jeg har skrevet inn riktig mailadresse, men når jeg velger glemt passord, så kommer det opp at mailadressen er feil.

9293702[/snapback]

Tror du må være på samme pc'n du laget brukeren, jeg hadde samme problemet når jeg var hos fetter min... :thumbdown:

Lenke til kommentar
EDIT: Men jeg står enda ikke på listen over de som er med.

ASKO Old Boys

9293264[/snapback]

Da har jeg oppdatert listen, jeg tror jeg har fått med meg alle sammen. Jeg mangler brukernavn på Manu<3, Eilev og tomwatt FC så hvis de kan sende meg en PM så får jeg med dere i første posten også (har prøvd å søke etter brukernavn men fant ingen som stemmer med lagnavnene).

Jeg har også oppdatert første posten med et par andre ting for noen etternølere som melder seg på og siste frist for å være med å leke med oss andre. Er jo pokker meg oppe i 40 mann nå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har hatt LuaLua på topp fra begynnelsen, og har aldri vært i troppen. Så jeg bytter han ut med Healy. Da har jeg 3 mill igjen. Og da vurder jeg å bruke det SISTE byttet mitt til å sette inn Lampard istedenfor D.Duff. Som jeg TROR(rett meg visst jeg ikke snakker sant)ikke har vært i troppen. I hvertfall ikke på banen.

Lenke til kommentar
Slår deg glatt er nr. 30, får håpe at det går oppover til helgen :)

9296855[/snapback]

Det håper vi alle? Hehe, uansett så tror jeg ikke jeg har noen mulighet for å hevde meg i toppen enda. Får se litt utover i sesongen, mye som kan endre seg i løet av de 38(?) rundene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hehe, har vaert paa ferie i snart en uke naa, uten aa sjekke CS, og saa plutselig ser jeg at jeg leder. Hyggelig overraskelse. :cool:

9301029[/snapback]

Bare dropp det :!:

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...