Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en hel haug som ikke spiller denne runden, og bare to bytter igjen, huff og huff, må nesten ofre denne runden for å satse på de to neste rundene, for da spiller alle lagene.

9279395[/snapback]

4 av mine spillere stiller sikkert ikke, men får håpe jeg får mest mulig ut av de andre. Vi får se...

BTW:

Go Newcastle, knus Tottenham!

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jeg er også med.

ASKO Old Boys:

----------------------A.Isaksson(Schmeichel)-------------------

--P.Evra----------Z.Knight----------G.Johnson-----M.Ricards--

--C.Ronaldo-------F.Malouda------M.Petrov-------F.Fabregas--

---------------------C.Tevez--------C.Pizzaro--------------------

Lenke til kommentar

Jeg begynner å lure på om vi skal sette en grense for når folk skal kunne bli med. Siden det er de 30 beste rundene som teller så synes jeg kanskje grensen bør gå ved runde 8 og etter det så er det ikke lov å være med mer. På den måten så blir det jo til dels "rettferdig" siden alle som er med når det er igjen 30 runder kan fremdeles bli vinne...

Noen andre som er med på den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg begynner å lure på om vi skal sette en grense for når folk skal kunne bli med. Siden det er de 30 beste rundene som teller så synes jeg kanskje grensen bør gå ved runde 8 og etter det så er det ikke lov å være med mer. På den måten så blir det jo til dels "rettferdig" siden alle som er med når det er igjen 30 runder kan fremdeles bli vinne...

Noen andre som er med på den?

9279687[/snapback]

Sikkert fint det....I'm in
Lenke til kommentar
Har en hel haug som ikke spiller denne runden, og bare to bytter igjen, huff og huff, må nesten ofre denne runden for å satse på de to neste rundene, for da spiller alle lagene.

9279395[/snapback]

4 av mine spillere stiller sikkert ikke, men får håpe jeg får mest mulig ut av de andre. Vi får se...

BTW:

Go Newcastle, knus Tottenham!

9279509[/snapback]

Newcastle? Du mener vel Everton.

Lenke til kommentar
Isaksson er et heller dårlig valg siden han har brukket en finger og er ute i en seks ukers tid, du rekker sikkert å gjøre om på det før runden starter i kveld :)

Hadde han selv, men rakk å bytte før runden startet sist...

9278283[/snapback]

Unntaket er målvakter, som får poengene til sin erstatter mellom stengene.
:)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...