Manx Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Mitt lille lag: E. van der Sar S. Varga - A. Ferdinand - A. Ooijer - M. Laursen C. Ronaldo - M. Essien - D. Zokora - N. Reo-Coker W. Rooney - D. Bent Forsvaret er vel kanskje det svakest punktet, men satser og håper på at keeper og midtbanen/spisser vil gjøre jobben for meg... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Dette er mitt lag: B. Friedel A. McMahon-----M. Richards---D. Agger---M. Duberry S. Parker-----P. Scholes------- M. Essien-----C. Ronaldo W. Rooney O. Martins Jeg vil gjette på at backene mine er de svakeste leddene, mulig keeper også, selvom han til tider kan spille over average. Endret 8. august 2007 av TeggY Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Her er mitt lag: S. Given M. Richards - J. Yobo - M. Upson - G. Clichy J. Cole - M. Arteta - Cesc Fabregas - M. Taylor Robin van Persie - D. Kamara Edit: Shay Given, ikke David James. Endret 8. august 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Da har jeg oppdatert første posten med hvem det er som er med og lagoppstiller... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 COUNT ME IN! Lag= Daffestad United Prepare to be ownard. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg er med. Lag: DurinPies S. Given N. Valente - O. Mellberg - S. Taylor - N. Shorey G.eovanni - T. Cahill - X. Alonso - D. Duff Kanu - D. Drogba Edit: Skal sies at høyrevingen til Geovanni er er utrygg, og det ryktene sier at manager Martin Rudi har sniffet på strømpene til A. Hleb den siste tiden. Flere av spillerne sliter også med skader, og kan måtte skiftes ut innen helgens ligapremiere. Endret 8. august 2007 av DurinVIII Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 DAFFESTAD UNITED ----------------------D James M. Richards-J.L. Samuel-N. Vidic-L. Baines C. Ronaldo-A. Hleb-D. Landzaat-K. Richardson. -------------W.Rooney-C.Tevez By the way, sorry, så ikke det med å måtte ha brukernavn i lagnavnet. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Slenger med på.. Patetiko Madrid Lag kommer senere når jeg har fått røsket sammen noe skrot Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 By the way, sorry, så ikke det med å måtte ha brukernavn i lagnavnet. 9233661[/snapback] Det ble brutt av første mann som ble med så jeg bør vel lempe litt på den regelen Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Brukernavnet, skal det vær navnet på laget? Eller har dette ikke noe å si? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Prøv å få det med, blir lettere for oss andre å ha litt kontroll over hvem som er hvem, men jeg har lempet litt på det kravet i første posten Edit: Jeg har lagt deg inn i førsteposten med Patetiko Madrid så du kan godt bruke det... Endret 8. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Laget mitt, Atletic Leõn: ------------------------------S.Given-------------------------------- *----------G.Heinze --- L.King --- W.Bouma --- P.Evra---------* *--P.Sharner --- M.Essien --- F.Fabregas --- M.G.Pedersen-- * *---------------J.Defoe- - * - - - - -* - - N.Anelka--------------* Endret 8. august 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Haha, ble stormannsgal, noe som førte til at pengene tok altfor fort slutt. Jaja, får håpe forsvaret ikke blir en altfor stor akilles da.. ------------------J. Reina---------------------- G. Murty--D. Agger---A. McMahon--L. Baines C. Ronaldo--S. Gerrard--M. Essien--H. Mullins ----------C. Tevez-----D. Drogba-------------- Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har meldt meg inn jeg og; Åsgårdstrand IF. ---------------------------B. Friedel -----S. Distin - I. Ingimarsson - J. Carragher - J. Yobo ---N. Reo-Coker - O. Hargreaves - M. Essien - F. Malouda --------------------D. Drogba - K. Doyle Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (Phil) Babb Lives her. ---------------------------B. Friedel -----S. Finnan - D. Agger - A. Ferdinand - L. Baines ---A. Lennon - S. Gerrard - Reo-Coker - K. Richardson --------------------O. Martins - D. Berbatov Er litt usikker på hvordan det kommer til å gå med venstresiden, men la gå.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Okey, måtte regge meg på nytt, pga at jeg allerde har glemt passord. Og når jeg prøve lost password, kommer det at mailen ikke finnes Oppdaterer denne posten med lagnavn osv. edit, glem det, kom nettopp på passordet Endret 8. august 2007 av Thorsø Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Da er jeg med. wh1te's knights -----------------------J. Reina----------------------- Geremi---J. Carragher---M. Richards---L. Baines C. Ronaldo---S. Gerrard---C. Makelele---D. Zokora -----------------L. Lita---C. Tevez----------------- Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har gjort en del endringer på laget, fjernet noen av de dyre, for heller å få plass til flere av kvalitet. Men, første runde gå i helgen, da får vi alle se hvordan vi har gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Da er jeg med! laget er tomhel. Lagoppstillinga legger jeg til. Hadde et fint lag, men fant Mascherano til 4mill måtte jeg ha han og. Mascherano og Cesc skulle ha byttet plass men venter litt med det. Endret 8. august 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg