Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjort tre endringer i laget. Ingimarsson bytter med Rosenior, M Richards bytter med Sun JiHai og Rooney bytter med Van Persie.

D.James

Ingimarsson - A. Ferdinand - S.Distin - M.Richards

C.ROnaldo - Fabregas - Gerrard - Zokora

Anelka - Van Persie

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Dårlig at det med Tevez ikke er oppdatert. Hva skjer med de som har tre United-spillere og Tevez som TeggY sier. Tok en stund før Leighton Baines blei oppdatert til Everton også, men han blei det nå hvertfall.

Edit: Kødda. Han har ikke blitt det. Var sikker på at jeg så det i går, men det var vel kanskje på Fantasy det da.

Edit2: Ikke lett dette her. 4 bytter i en måned er jævlig lite når jeg gjerne skulle ha skifta ut halve laget med en gang.. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg måtte bli kvitt et par spillere selv som ikke spilte i denne runden, men måtte også tenke på neste runde etter det igjen. Så inn kom M. Duberry, Rosicky og O. Martins, noe som betyr at jeg har Torres og Martins på topp i neste runde og ingen av de vil spille. Jeg får satse på at det tar seg opp igjen etter det...

Lenke til kommentar

Tuesday 14th August 2007

Tottenham v Everton 20:00

Wednesday 15th August 2007

Blackburn P-P Aston Villa 15:00

Liverpool P-P West Ham 19:45

Fulham v Bolton 19:45

Man City v Derby County 19:45

Portsmouth v Man Utd 19:45

Birmingham v Sunderland 19:45

Reading v Chelsea 20:00

Wigan Athletic v Middlesbrough 20:00

Dette er kampene på tirsdag og onsdag, og såvidt jeg kan se spiller vel Liverpool, Manx?

Mener du da at Torres vil sitte på benken eller?

Jeg kan jo forsåvidt legge til at jeg ikke er heelt sikker på hva P-P betyr, så det kan jo ligge noe i det. :blush:

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Liverpool spiller IKKE på onsdag. Liverpool spiller CL-kvalikk mot Tolouse på onsdag. ;) P-P betyr vel post-poned eller hvordan det skrives. ;)

Edit: La til laget mitt for øyeblikket. Tror det går til helvette igjen. :p 3 Liverpool-spillere + Martins som ikke spiller, og to Readingspillere i forsvar, som spiller mot Chelsea. Får bare krysse alt jeg kan krysse på at de gjør det samme som mot United, holder unna. :p Men, jeg må spare litt på byttene mine, så det får gå som det går.

post-62290-1187014280_thumb.jpg

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Tror ikke West Ham kampen har fått noe ny dato enda. Blir vel satt inn i en midtuke ett eller annet sted på nyåret en gang kan jeg tenke meg.

Edit: Det forøvrig en fin oversikt over den neste runden hvis du går "Runder" inne på spillet. ;)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...