Christian86 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 På mandag ettermiddag trente jeg med vekter, når jeg plutselig fikk veldig vondt i den øvdre delen av ryggen. Resultatet i dag er at jeg fremdeles har relativt vondt for å bøye nakken eller bøye ryggen. Det jeg lurer på er jo, hva skjedde og hva kan gjøres? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg ville begynt med å gå til lege. Han sender deg mest sansynlig enten hjem og ber deg ta det rolig eller foreslår en fysioterapeut. Personlig har jeg god erfaring med kiropraktor, men dette finnes det mange meninger om. Jeg hadde i alle tilfelle begynt med en lege. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg ville begynt med å gå til lege. Han sender deg mest sansynlig enten hjem og ber deg ta det rolig eller foreslår en fysioterapeut. Personlig har jeg god erfaring med kiropraktor, men dette finnes det mange meninger om. Jeg hadde i alle tilfelle begynt med en lege. 9231483[/snapback] Tenkte å ta det rolig i dag, og så dra på jobb i morgen for å se hvordan det går. Jeg merker forbedring fra i går, men var nokså skeptisk til å dra på jobb, så tok andre dag på egenmelding for å la nakken slappe av. Det jeg undres på er om denne skaden kommer fra en tidligere en, hvor jeg landet på nakken da jeg skulle ta salto. Det virker som jeg har truffet samme sted. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dersom det er mistanke om at noe er på feil plass eller ellers ødelagt vil nok lege/fysio/kiro kunne kjenne dette. Hvis ikke sender de deg gjerne til mr for å ta et bilde. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Dersom det er mistanke om at noe er på feil plass eller ellers ødelagt vil nok lege/fysio/kiro kunne kjenne dette. Hvis ikke sender de deg gjerne til mr for å ta et bilde. 9231669[/snapback] tror jeg avventer til foreldrene er tilbake fra ferien, slik at jeg har noen som kan se på ryggen, slik det er nå må jeg ha et speil for å kunne se. Blir det ikke bedre til fredagen, så tar jeg heller et besøk hos legen neste uke Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kjennes det ut som det sitter i musklene eller i bein\ledd? Skal jeg tippe så kan det høres ut som du har fått en strekk, noe som av og til kan være veldig smertefullt. Hvilke øvelse kjørte du? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Kjennes det ut som det sitter i musklene eller i bein\ledd? Skal jeg tippe så kan det høres ut som du har fått en strekk, noe som av og til kan være veldig smertefullt. Hvilke øvelse kjørte du? 9234491[/snapback] vanlig vekt øvelse. Jeg prøve mageøvelse nå, og etter noen minutter løste det seg opp bak der, så det ser ut som jeg strakk noe litt for langt. Det betyr at jeg nå kan dra tilbake på jobb, jeg valgte å ta ut egenmelding fordi ingen av de jeg kjenner kunne gi noe klart svar, så derfor avventet jeg litt for å se utviklingen Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg ville begynt med å gå til lege. Han sender deg mest sansynlig enten hjem og ber deg ta det rolig eller foreslår en fysioterapeut. Personlig har jeg god erfaring med kiropraktor, men dette finnes det mange meninger om. Jeg hadde i alle tilfelle begynt med en lege. 9231483[/snapback] En lege vet nada om hva som feiler deg hvis du har problemer med nakke/rygg. Det er billigere å gå rett til kiropraktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå