Heineoen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hei! Har noen 17" 5x112.. felger Problemet er at bilen jeg har bruker 5x100.. Finnes det noen løsning på dette? Adapter eller lignende? Endret 8. august 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Her blandt annet: http://cgi.ebay.de/FK-Adapterplatten-Lochk...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/RH-Adapterplatten-von-5...VQQcmdZViewItem Endret 8. august 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Heyy! Steder i norge som selger dette? Hvordan blir dt med inpress/boltlengde å sånn da? Endret 8. august 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Om det er tykke spacere (noe de som endrer boltsirkel ofte er) er det anbefalt/krav om bytte av bolter. Innpress synker med tilsvarende tykkelsen på spaceren du setter imellom. Har felgen innpress på 35 og du monterer 20mm spacere, får hjula et innpress på 15. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg skal ha et innpress på 38 tror jeg? Også har felgene 45.. Fungerer det? Har egntlig ikke helt skjønt det der med innpress og hva som er lovlig.. Noen som vet om firma som selger sånt i norge? Pris på en sånn konvertering? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Innpress kan endres 7,5mm hver vei uten ny godkjenning. Har felgene 45 og du monterer 20mm (for eksempel) spacere, blir dette ET25. Lovlig kunne du hatt 30,5, altså kommer du utenfor (og krav om godkjenning kommer inn i bildet). Uansett, skal du bruke spacere, kreves det godkjenning med dokumentasjon (og her går det også ofte frem at innpress kan endres til noe annet). Endret 8. august 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå