Halib Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hallo folkens, jeg må nå få skifta olje på bilen min og lurer på om hvilken steder er det billigst å få skiftet olje? Jeg har en litt moderne bil der det kreves å jekke opp bilen for å komme ned, ergo må jeg oppsøke en oljeskifter. I OSLO, hvor finner jeg d? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Verksteder finnes det mange av, men jeg kjenner bare til de rundt her jeg bor. Noen eksempler: Esso Torshov har verksted tror jeg, Bak X-Y (gamle Hydro/texaco) er det verksted Snap Drive på Sandaker / Nordpolen.. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Oljeskiftekspressen har drop in oljeskift, de holder til i krysset Kirkeveien/Geitmyrsveien. Betalte noe over 600 kroner for halvsyntetisk olje til en Saab 900. Lenke til kommentar
Halib Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Men jeg har aleredet kjøpt olje (helsyntetisk Castro), hvor mye koster det å bare få byttet olje hos oljeskiftekspress? Oljeskiftekspressen har drop in oljeskift, de holder til i krysset Kirkeveien/Geitmyrsveien. Betalte noe over 600 kroner for halvsyntetisk olje til en Saab 900. 9231856[/snapback] Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Verksteder bruker, så vidt meg bekjent, sin egen olje fra store tanker til dette... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Går helt fint selv om du har med egen olje Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Statoil på Bjerke har oljesuger, kan hende du får lov til å låne den? Alternativt har de gjør-det-selv-hall, der går det an å kjøre bilen opp på lift og bytte olja selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå