Skinney Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Beta-perioden for Fedora 8 har nå begynt. Les her for å finne ut hva som er nytt. Les mer Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Siden distroen inneholder både GNOME og KDE, betyr det at man kan velge under sesjoninnlogging, eller er skrivebordsmiljøene flettet inn i hverandre på en slags måte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Siden distroen inneholder både GNOME og KDE, betyr det at man kan velge under sesjoninnlogging, eller er skrivebordsmiljøene flettet inn i hverandre på en slags måte? 9231337[/snapback] Antar at det blir som det alltid har vært med Red Hat: en kan velge enten KDE, Gnome eller begge(evt. ingen av dem ) ved installasjonen, så velger en enten KDE eller Gnome med sesjonsinnlogging... Var det forresten bare meg som syntes at det nye temaet til Gnome minnet utrolig mye om KDE-utseendet? EDIT: leif Endret 8. august 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Siden distroen inneholder både GNOME og KDE, betyr det at man kan velge under sesjoninnlogging, eller er skrivebordsmiljøene flettet inn i hverandre på en slags måte? 9231337[/snapback] Antar at det blir som det alltid har vært med Red Hat: en kan velge enten KDE, Gnome eller begge(evt. ingen av dem ) ved installasjonen, så velger en enten KDE eller Gnome med sesjonsinnlogging... Var det forresten bare meg som syntes at det nye temaet til Gnome minnet utrolig mye om KDE-utseendet? EDIT: leif 9231530[/snapback] Det nye temaet ligner veldig på KDE ja, enig der. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ser bra ut. Selv om jeg tror jeg kommer til å holde meg til kubuntu ivertfall til neste versjon av KDE blir sluppet Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Synes utseendet til fedora bestandig har vært litt barnslig og tegneserie-aktig, likte heller ikke dette nye designet noe særlig. Håper de får med seg final versjon av kde 4 da, samt enkel installering av drivere Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Denne gleder jeg meg til. Den skal nok bli innlagt på PCen jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Like utseende ganske bra faktisk . Ser framover til denne Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Synes utseendet til fedora bestandig har vært litt barnslig og tegneserie-aktig, likte heller ikke dette nye designet noe særlig. 9232748[/snapback] Helt enig. Minnet litt om designvalget fra en viss bedrift fra Redmond. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Synes utseendet til fedora bestandig har vært litt barnslig og tegneserie-aktig, likte heller ikke dette nye designet noe særlig. 9232748[/snapback] Helt enig. Minnet litt om designvalget fra en viss bedrift fra Redmond. 9244281[/snapback] Jeg syns heller det minnet om MacOS X. Forøvrig har Redhat lang tradisjon med å lage skins som gjør KDE og GNOME mest mulig like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå